بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

bold brows 01 بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

بولد بروز ابرو چیست

صفر تا صد شیوه بولد بروز

اگر میخواهید ابروهایی شکیل و طبیعی داشته باشید شیوه بولد بروز یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

شیوه بولد بروز برای طرح‌ریزی ابرو توسط خانم منسورا هودزیک مگی ، مدیر آکادمی فی ( به انگلیسی : PhiAcademy ) به دنیا معرفی شد. یکی از دغدغه های خانم هایی که ابروهایشان ریخته یا ابروهایی کم پشت دارند، برگرداندن دوباره شادابی و زیبایی به چهره شان میباشد، شیوه بولد بروز این مشکل را برایشان حل کرده میباشد. بولد بروز  داشتن ابروهایی با ظاهری طبیعی و شکیل و در عین حال با ماندگاری بالا را برای همه ممکن کرده میباشد.

بولد بروز یکی از روشهای نیمه دائمی برای آرایش ابروهاست و برای هاشور زدن و سایه زدن ابرو به صورت دستی از سوزن های یک بار مصرف استریل استفاده میکنند که عاقبت نهایی زیاد طبیعی خواهد بود.

بولد بروز نسبت به میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن روش جدید تری میباشد و هزینه بالاتری دارد ولی هزینه شما نسبت به هاشور ابرو کمتر خواهد بود، این روش معمولا نیاز به دو بار بازسازی خواهد داشت.

بولد بروز در عمقی کمتر نسبت به سایر روشهای تاتو ابرو انجام میشود بنابراین درد و سوزش کمتری دارد و احتمالا یکی از بهترین مزیت های بولد بروز این میباشد که به آسودگی میتوانید خطوطش را پاک کنید و شکل ابرویتان را تحول دهید.

خطوط بولد بروز ابرو بعد از مدت دوران مشخص کاملا از بین رفته و برخلاف سایر روش های تتو هیچ گونه سایه دودی یا قرمزی از آن ها به جا نمی ماند.

bold brows 02 بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

قبل و بعد بولد بروز

بولد بروز چیست؟

شیوه بولد بروز ابرو ( به انگلیسی : bold brows ) یکی از شیوه های عالی برای طرح‌ریزی ابروی خانم ها با خطوطی نرم و زیباست که چهره شما را چندین مساوی زیباتر میکنید. خطوطی که در شیوه بولد بروز کشیده میشود S مشابه و پر از ریزپرزهای اولیه و ثانویه میباشد. در این روش  خطوطی منظم و قوس دار در سمت رویش ابروهای خود شخص کشیده میشود تا بخت های خالی را پرکنند، حالت سه بعدی خطوط طرح‌ریزی شده در این روش به طبیعی بودن آشکار ابرو کمک زیادی میکند.

بیشتر بخوانید:  فرمول ترکیب رنگ موی بادمجانی + عکس

افرادی که دوران تخصصی بولد بروز را دیده باشند، نام ان ها در سایت اصلی فیبروز ثبت خواهد شد و شما میتوانید آن ها را از راه لوگو و کدی که زیر لوگوی آنها نمایش داده میشود، بشناسید.

از آنجا که این روش کاملا دستی انجام میشود مهارت پیرایشگر برای آمدن به عاقبت زیبا ، زیاد مهم میباشد بنابراین قطعا به یک شغل ای مراجعه نمایید.

سوزن بولد بروز

سوزن های بولد بروز تلفیقی از سوزن های یو شکل و سرکج میباشد. استفاده از سوزن یو مشکی برای بولدبروز ابرو عاقبت بهتری دارد. توصیه میشود  برای بولد بروز قطعا از سوزن های اصل فیبروز که توسط کمپانی فی تولید میشوند استفاده کنید تا متوجه کیفیت بالا و عاقبت خیلی بهتر آن نسبت به سوزن های چینی بشوید.

سوزن فیبروز مشکی یو شکل ( به انگلیسی : phibrows 18u blades ) : این سوزن ها یو شکل بوده و استریل و یک بار مصرفند. این تیغه دارای 18 پین یا سوزن میباشد که نسبت به تیغ طلایی ، سوزن های کلفت تری دارد و مناسب افراد تازه‌کار و پوست های چرب و احساساتی میباشد.

bold brows 05 بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

سوزن بولد بروز

سوزن بولد بروز ( به انگلیسی : phi bols blades 16pins ) : سوزن بولد بروز دارای تیغه ای با 16 سوزن میباشد که ترکیبی از سوزن یو و سوزن سرکج فیبروز میباشد. شکل منحصر به شخص، این سوزن را برای طرح های خاص مناسب کرده میباشد. سوزن های بلند روی تیغه برای کشیدن خطوط بلند و سوزن های کوچک برای طرح‌ریزی خطوط کوتاه و اتصالات زیبا بین سایر خطوط استفاده میشود.

ماندگاری و مقاومت بولد بروز ابرو

مشابه سایر طرح‌ریزی ها و تاتو ابرو، ماندگاری بولد بروز به عوامل مختلفی از جمله جنس پوست ، سن ، شرایط فیزیکی ، سبک زندگی ، کیفیت مواد استفاده شده و شغل ای بودن پیگمنتر بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:  رنگ مو مردانه جوگندمی

شیوه بولدبروز برای همه نوع پوست حتی پوست های چرب ماندگاری خوبی دارد ولی بهترین گزینه برای این شیوه پوست خشک میباشد.

رنگ های بولدبروز در اعماق کمتری نسبت به سایر روشهای تاتو ابرو ، قرار میگیرند بنابراین دوامشان نسبت به سایر روش ها کمتر بوده و بسته به پوست شما بین 6 ماه تا 1 سال ماندگاری خواهد داشت.

bold brows 04 بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

تفاوت بولد بروز و فیبروز

تفاوت بولد بروز و فیبروز

احتمالا بتوان  گفت تفاوت بولد بروز با فیبروز در لطافت بیشتر خطوط در روش بولد بروز میباشد، شیوه بولد بروز همان فیبروز زیبا میباشد.

البته برای روش بولد بروز از همان رنگهای فیبروز استفاده میشود که البته برای اصل بودن آن ها باید تمرکزفکر زیادی به هزیننه دهید. رنگ های اصل آکادمی فی، گیاهی و بدون سرب هستند.

در روش بولد بروز بر خلاف فیبروز ، خطوط ( استروک ها ) که کشیده میشوند قوس دار هستند و  شکل سه بعدی دارد.

در این شیوه برخلاف فیبروز لبه های ابروآزاد میباشد و میتوانید این شیوه را با شیدینگ ابرو تلفیق کنید.

مراحل بازسازی و زمان نقاهت شیوه بولد بروز

روز اول تنها کمی قرمزی و التهاب روی ابروها دارید.

روز 2- 4 : رنگ ابروها خیلی تیره میشود.

روز 5 – 7 : رنگ روی خطوط یا استروک قطعه قطعه شده  میریزید.

روز 8 – 10 : استروک ها کاملا پنهان میشوند.

روز 14 – 28 : رنگ استروک ها دوباره قابل مشاهده میشود ولی نه پایان آنها بنابراین ممکن میباشد ابروهایتان حالت قرینه نداشته باشد و نیاز به یک جلسه ترمیمی داشته باشید.

روز 42 : بعد از بازسازی رنگ استروک ها یکسان و ابروها قرینه سازی میشود. برای پوست های چرب احیانا نیاز به دو بار بازسازی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  خال قرمز روی پوست نشانه چیست؟

مراقبت های لازم قبل از بولد بروز ابرو

مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار یک روز قبل از بولد بروز ممنوع میباشد.

هر نوع لیزر قبل از آن ممنوع میباشد.

در دوران پریود بولد بروز انجام ندهید.

رنگ کردن ابرو از 10  روز قبل ممنوع میباشد.

بوتاکس لااقل از یک ماه قبل نباید انجام شود.

bold brows 03 بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

طرح‌ریزی ابرو با بولد بروز

مراقبت های لازم بعد از بولد بروز ابرو

تا مدتی بعد از انجام این شیوه سعی کنید روی صورت نخوابید.

اگر اطراف ابرو یا روی ابرو حس خارش داشتید به هیچ عنوان نخارانید.

برای چرب کردن مکان خراش تنها از پماد استریل چشمی ویتامین آ استفاده کنید.

از انجام هر فعالیتی که منجر به عرق کردن شود اجتناب کنید، نفوذ تعریق به خراش سبب ویران‌شدن کار خواهد شد.

تا 72 ساعت بعد دوش نروید و آبی به صورت نزنید.

تا دوران نیوفتادن خراش از لیف کشیدن روی ابروها در دوش یا هر کاری که منجر به کنده شدن زودهنگام خراش ابرو شود اجتناب کنید.

از شامپوی ملایم مثل شامپو بچه استفاده کنید.

به هیچ عنوان اجازه ندهید روی زخمتان خشک شود و تا دو روز بعد از بولد بروز از پنبه استریل برای کشیدن پماد روی خراش استفاده کنید.

تا 14 روز بعد از بولد بروز انجام هر گونه آرایش روی صورت ممنوع میباشد.

تا یک ماه بعد از بولد بروز از انجام آرایش روی ابرو، رفتن به سونا یا سولاریم، شنا و خورشید گرفتن اجتناب کنید.

چه کسانی نباید از روش بولد بروز ابرو استفاده کنند

بولد بروز به خانم های باردار و شیرده توصیه نمیشود، رنگ های استفاده شده در این روش میتواند برای جنین و نوزاد خطرناک باشد.

کسانی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند یا از قبل ردی روی ابرویشان باقی مانده میباشد، نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …