تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

[ad_1]

co1297 تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

تبدیل فایل صوتی به mp3 برای کامپیوتر

تبدیل فایل صوتی به mp3

فرمت صوتی WMA طی سالیان متمادی محبوب شده است ، اما با وجود محبوبیت ، هنوز توسط چندین برنامه محبوب پشتیبانی نمی شود. این نیاز به تبدیل WMA به قالب MP3 ، یک قالب صوتی قابل حمل تر را ضروری می کند.

مراحل تبدیل فایل صوتی به mp3:

اگر کاربر ویندوز هستید، حتماً در مورد عملکرد پیش فرض Windows Media Player به عنوان مبدل WMA به MP3 شنیده اید تا MP3 را به راحتی در Windows Media Player پخش کنید.

Windows Media Player یک رسانه پخش کننده پیش فرض برای رایانه های دارای ویندوز است و می تواند از عهده پخش فایل های صوتی و تصویری برآید که از انتخاب فرمت های صوتی مانند WMA ، WAV و MP3 پشتیبانی می کند و می توانید به هر یک از قالب های صوتی پشتیبانی شده تبدیل کنید.  فایل WMA بزرگ است و از آنجا که فشرده نشده  فضای زیادی را اشغال می کند. اگر می خواهید WMA را به پرونده هایی با کدک های کوچکتر مانند MP3 تبدیل کنید ، می توانید از windows media player برای این کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  روشهای برش عکس در فتوشاپ

روش 1. نحوه تبدیل WMA به MP3 در Windows Media Player

مرحله 1. وارد کردن فایلهای WMA به Windows Media Player، همچنین می توانید فایل WMA خود را جستجو کنید و سپس با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر خود را وارد کنید تا فایل WMA برای تبدیل در کتابخانه تأیید شود.

مرحله 2. در بالا سمت چپ منو می توانید دکمه “Organize” را ببینید ، از آنجا “Options” را انتخاب کنید و سپس دکمه “RIP Music” را انتخاب کنید.

windows mediaplayer01 1 تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

تغییر فرمت فایل صوتی

مرحله 3. از پنجره جدیدی که ظاهر می شود ، روی دکمه “Rip Music” کلیک کنید و سپس برای دکمه “Change” پایین بروید. یک پوشه مقصد برای فایل تبدیل شده انتخاب کنید.

از آنجا ، روی دکمه “Format” کلیک کنید و منو را پایین بیاورید. به پایین پیمایش کنید و قالب “MP3” را انتخاب کنید ، همچنین می توانید میزان بیت صدا را به دلخواه تغییر دهید.

windows mediaplayer01 3 تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

تبدیل فایل های صوتی به mp3

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

آموزش روشهای بک آپ گرفتن از واتس آپ

[ad_1] بک آپ گرفتن از واتس آپ بسیار آسان اما ضروری است راهنمای کامل بک …