حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

روشی برای ارتقای امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد غریبه به خانه است.

غریبه ها از روزنه ها وارد خانه می شوند و سرقت می کنند. این بازشوها شامل درب ورودی و پنجره است. بنابراین اگر بتوانید از ورود آنها از در و پنجره جلوگیری کنید، خانه شما امنیت بیشتری خواهد داشت.

بنابراین کوره پنجره به گونه ای ساخته شده است که ورود به خانه از پنجره غیرممکن است. در بین انواع توری پنجره، توری های فرفورژه بسیار محبوب هستند پس میتوایند از شرکت ایمن کاران وحدت تهیه کنید.

rfwerdr حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

نرده پنجره ساده، که شبکه ای از عمودی، افقی یا هر دو است، ساده ترین و ارزان ترین نوع حفاظ پنجره است.

در ساخت این نرده ها از قوطی آهنی استفاده می شود و باید فاصله آنها را طوری تنظیم کرد که امکان ورود به داخل وجود نداشته باشد. جدای از ایمنی، توری پنجره های فرفورژه از نظر زیبایی و قیمت بیشتر از سایر طرح ها محبوبیت دارند.

این آکاردئون ها با یک قفل کتاب مخفی عرضه می شوند تا غریبه ها بتوانند وارد خانه شما شوند. درب های آکاردئونی یکی از مقاوم ترین و شاید ساده ترین انواع سازه های محافظ هستند.

بر روی این درب های آکاردئونی دو یا چند قفل قابل نصب است که امنیت ساختمان را افزایش می دهد. آکاردئون از نوارهای فلزی تشکیل شده است که با پین های فلزی به هم متصل شده اند. این درها در داخل یک چارچوب فلزی قرار می گیرند که مانند ریل باز و بسته می شود.

بیشتر بخوانید:  آموزش المنتور

اما استفاده از درب آکاردئونی به ساختمان های مسکونی محدود نمی شود. از این درب ها می توان برای بهبود امنیت در مغازه ها، کارگاه ها و پارکینگ ها استفاده کرد. انواع طراحی درب آکاردئونی: درب آکاردئونی ساده، درب آکاردئونی دوبل، درب آکاردئونی الماس سه گانه و طرح های سفارشی.

هر کدام از این سازه ها بنا به سلیقه مشتری ساخته و نصب می شوند. این درب های آکاردئونی فلزی در فضای باز استفاده می شوند و در رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای و سفید موجود می باشند.

تجربه نشان می دهد که بسیاری از سرقت ها از طریق پنجره ها اتفاق می افتد

erfwedwe حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

گاهی اوقات ممکن است ضررهای مالی تنها نتیجه نادیده گرفتن اقدامات امنیتی نباشد. بنابراین، خوب است که همه موقعیت ها را سنجید. بر اساس گزارش ها، سارقان ابتدا خانه های خالی را شناسایی می کنند و سپس توجه خود را به موانعی که صاحبان خانه از آن استفاده می کنند معطوف می کنند. در بیشتر موارد، سارقان با کمترین تلاش وارد خانه شده و سرقت می کنند.

هر چه موانع بزرگتر و کاربردی تر باشد، احتمال اینکه خانه برای سرقت انتخاب شود کمتر است. معمولاً می توانید با پرداخت هزینه کمتر از هزینه های گزاف جلوگیری کنید. در طبقات اول ساختمان، نفوذ ناخواسته افراد از پنجره به راحتی امکان پذیر است. بنابراین، این نقص امنیتی باید برای اهداف امنیتی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:  طرح های شیک درب آکاردئونی

در ادامه نگاهی به حفاظ های پنجره و عوامل موثر بر قیمت آن ها می اندازیم.

همچنین می توان آن را به راحتی بر روی انواع دیوارها در کمترین زمان اعمال کرد. در صورتی که ساخت نمای ساختمان هنوز به پایان نرسیده باشد می توان آن را به کلاف برای نصب رنده متصل کرد.

اما در صورت ساخت نما و آماده بودن ساختمان می توانیم با مشاوره تخصصی رایگان در مورد نصب مشاوره دهیم. استفاده از میله پنجره علاوه بر تامین امنیت بیرون ساختمان در طبقات پایین، خطر سقوط از طبقات بالا را کاهش می دهد. علاوه بر این، به لطف طراحی جدید در حافظ آنلاین، از این نرده های پنجره می توان به عنوان عنصر تزئینی نما استفاده کرد.

34r43r حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

هدف اصلی توری پنجره افزایش ایمنی ساختمان ها برای مصارف مختلف است، اما نباید از عامل زیبایی و قیمت مقرون به صرفه غافل شد. پنجره ها مهمترین عنصر تکرارشونده یک نما هستند. و به همین دلیل نرده هایی که روی آنها قرار می گیرد تاثیر بسزایی در نمای ساختمان و نمای شهر دارد.

در زمینه حفاظت آنلاین همواره در تلاش هستیم تا محصولات امنیتی باکیفیت و با راهکارها و طرح های جدید و زیبا ایجاد کنیم. در ادامه به بررسی انواع حفاظ پنجره و عوامل موثر بر قیمت آن می پردازیم. با ما بمان. هر کدام از این محافظ ها ویژگی ها و مزایای متفاوتی از جمله استحکام، قیمت و زیبایی منحصر به فرد دارند.

بیشتر بخوانید:  تکنولوژی بروز راهسازی

یکی از عوامل مهم در قیمت نرده ها طراحی حفاظ، میزان آهن مصرفی، وزن، رنگ و … می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به نرده های مدرن، فورج و شیک اشاره کرد.

گروه صنعتی ایمن کاران وحدت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه امنیت منازل، شرکت ها و ارگان های دولتی می باشد.

این مجموعه با علامت تجاری ایمن کاران وحدت در سال 1385 شروع به کار کرد و توانسته است با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان حرفه ای و مجرب برند و همچنین استانداردهای حفاظتی و پشتیبانی مشتریان گرامی در حفظ کیفیت و اصالت را از آن خود کند.

34r23e32 حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

به طور معمول، این مدل از نرده ها از پروفیل هایی در اندازه های مختلف با آرایش افقی و عمودی ساخته می شود. در عین حال می توان به طراحی زیبا و مینیمال متناسب با هر سلیقه و در کنار طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و استفاده از مواد اولیه نسبت به مدل های دیگر دست یافت.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …