خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

کیش پر از جاذبه‌های گردشگری متنوع و گوناگون است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کنند. پرواز کیش نیز یکی از پرترددترین پروازها محسوب می‌شود. در ادامه بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان کیش را بیان می‌کنیم و با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش با ارزان‌ترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم.

fdfjfjriyh746ty489cyry7rg3277rty8934xut84tu94ut 300x176 خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

بلیط هواپیما کیش

تقاضا برای سفر به کیش معمولا زیاد است؛ اما در برخی از مواقع می‌توانید سفر هوایی ارزانی به کیش داشته باشید و هرینه سفر به کیش را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اجازه دهید قبل از بیان زمان مناسب برای تهیه بلیط هواپیما کیش با قیمت مقرون‌به‌صرفه، ببینیم کدام یک از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای کیش را انجام می‌دهند.

rfrogjrjgnvrhuigncrionh58utn9n5tj5ith3itj3j 300x172 خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

 چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز کیش را دارند؟

پرواز کیش تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی زیر انجام می‌شود:

  1. ایران ایر
  2. ایران ایرتور
  3. کیش ایر
  4. آتا
  5. ماهان
  6. زاگرس
  7. سپهران
  8. تابان
  9. معراج

شرکت هواپیمایی کیش ایر که به منطقه آزاد کیش تعلق دارد، بیشترین تعداد پروازهای کیش را برعهده دارد. شرکت‌های هواپیمایی آسمان، کارون و هواپیمایی قشم نیز پروازهای کیش را دارند.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان کیش را بخریم؟

کیش از اواسط آذر تا اواخر فروردین در بهترین وضعیت آب و هوایی قرار دارد و این ایام فصل پیک سفر به کیش محسوب می‌شود؛ مخصوصاً ماه‌های دی، بهمن اسفند و عید نوروز. در این مدت‌ تقاضا برای بلیط هواپیما کیش افزایش می‌یابد و درنتیجه قیمت بلیت نیز به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.

گرما و رطوبت کیش از اواسط اردیبهشت آغاز می‌شود و تقریباً تا اوایل مهر ادامه دارد و در فاصله زمانی بین اوایل تیر تا اوایل مهر به بیشترین میزان خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

در این ماه‌ها حضور طولانی‌مدت در فضاهای باز کیش تقریباً غیرممکن است و حتی تنفس هم در آن هوا دشوار می‌شود. به همین دلیل در این مدت‌ تقاضای سفر به کیش به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و مناسب‌ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان کیش است. درضمن در ماه رمضان و ایام عزاداری نیز تقاضا برای سفر به کیش کاهش محسوسی پیدا می‌کند.

اگر چمدان‌های خود را بسته‌اید و می‌توانید هر روز و ساعتی آماده سفر شوید، می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری، با قیمت کاملاً مناسب عازم کیش شوید. در صورتی‌که در ساعات پایانی مانده به پرواز ظرفیت هواپیما تکمیل نشود و یا تقاضا برای سفر به کیش کم باشد، بلیط‌های باقی‌مانده با عنوان بلیط لحظه آخری به‌صورت فوری و در مدت‌زمان کاملاً محدودی با عنوان بلیط لحظه آخری عرضه می‌شوند. قیمت بلیط‌های لحظه آخری در مقایسه با قیمت بلیط‌ها در چند روز قبل از پرواز، بسیار ارزان‌تر است و این بلیط‌ها ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش محسوب می‌شوند. بلیط‌های ساعات بعدازظهر یا آخر شب نیز نسبت به سایر بلیط‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

fgvjnjgbhruihcgui4g4uyhihgubh4itj4io3tj4tij 300x222 خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

 بهترین هتل‌های کیش

تعدادی از هتل‌های ۵ ستاره کیش واقعا خاص هستند و بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌کنند. از میان این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. هتل ترنج: هتل ترنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود و برخی از واحدهای اقامتی بسیار لوکس آن روی آب قرار دارند. در ضمن در کف این اتاق‌ها قسمتی شیشه‌ای وجود دارد که از طریق آن می‌توانید از دیدن آکواریوم طبیعی با ماهی‌های زیبا و آبی کاملاً شفاف لذت ببرید. در ضمن این واحدهای اقامتی چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای به غروب ساحل کشتی یونانی دارند.

بیشتر بخوانید:  چه طور میتوانم فروش کسب و کارم را اصولی و درست بالا ببرم؟

۲. هتل داریوش: هتل داریوش با هدف ایجاد نمادی از معماری باشکوه و صلابت دوران هخامنشی ساخته شده است و با ورود به آن تصور می‌کنید وارد تخت جمشید بازسازی‌شده شده‌اید. ستون‌های بلند، سرستون‌های باشکوه، نقش برجسته‌ها و سایر نقش و نگاره‌هایی که در سراسر قسمت‌های هتل دیده می‌شوند شما را به تحسین وا‌می‌دارند.

۳. هتل مارینا پارک: هتل مارینا پارک یکی دیگر از هتل‌های منحصربه‌فرد کیش است که با ویژگی‌هایی نظیر ساحل اختصاصی، فضای سبز جذاب با گونه‌های گیاهی متنوع، آبنماهای جذاب با طراحی‌های زیبا و شیک و برخورداری از ساختمان‌ها و سازه‌های دارای سبک‌های معماری خاص هر فردی را مجذوب خود می‌کند. در ضمن کلوپ ماریای این هتل یکی از بهترین مراکز تفریحات دریایی کیش محسوب می‌شود.

۴. هتل شایان: هتل شایان یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش با قیمت مناسب و امکانات و خدمات بسیار خوب به شمار می‌رود. این هتل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش واقع شده است و چشم‌انداز  زیبایی به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس دارد.

vmrjngvinhrughvrgcu5tg5yt89yut8yt84thguth4 300x200 خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش

 خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش با رادار ۳۶۱

رادار 361 یک موتور جستجوی قدرتمند برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت ممکن است و یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین برای خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کیش با ارزان‌ترین قیمت محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از تمام بلیط‌های پرواز موردنظرتان را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو

در ضمن می‌توانید برای تسهیل یافتن بلیط موردنظرتان از قابلیت‌ مرتب‌سازی پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز و نزدیک‌ترین زمان به زمان خرید بلیط استفاده کنید. فیلتر کردن پروازها بر اساس محدوده زمانی ساعات پرواز، نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی نیز امکان‌پذیر است.

رادار علاوه برخدمات خرید بلیط هواپیما  در زمینه رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. شما می‌توانید پس از انتخاب شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و ظرفیت اتاق، فهرستی از تمام قیمت‌های ارائه‌شده برای هتل‌ها را ببینید و ارزان‌ترین قیمت ممکن را انتخاب کنید.

در قسمت رزرو هتل نیز مرتب‌سازی هتل‌ها بر اساس کمترین قیمت، پیشنهاد رادار، بیشترین نظرات و بالاترین امتیاز و فیلتر کردن آن‌ها بر اساس ستاره‌های هتل‌ها، امکانات و امتیاز آن‌ها امکان‌پذیر است. در ضمن شما می‌توانید هتل‌ها را بر اساس ویژگی‌های خاصی نیز فیلتر کنید؛ مثلاً در صورت انتخاب کیش می‌توان هتل‌ها را بر اساس نزدیکی به مراکز خرید یا دریا، برخورداری از ساحل اختصاصی و امکان انجام بازی‌های آبی در آن‌ها، فیلتر کرد.

محدوده قیمتی اتاق‌های هتل‌ها بر اساس ظرفیت آن‌ها به ازای هر شب یا کل مدت‌زمان تعیین‌شده توسط کاربر نیز نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل، ارزان‌ترین هتل‌های مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور یعنی شهرهای تهران، اصفهان، یزد، شیراز و کیش و قشم را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …