افزایش سایز سینه با پروتز

پروتز سینه یا پروتز سینه پر شده با ژل سیلیکون یا سالین، چندین دهه است که برای انجام عمل بزرگ کردن سینه استفاده می شود. میزان رضایت بیماران در این جراحی از بالاترین ها در جراحی زیبایی است. بزرگ کردن سینه با پروتز مزایای روانی مثبتی مثل اعتماد به نفس به همراه دارد.

راه حل های متعددی برای جراحی پروتز سینه وجود دارد و مشاوره تکنیک جراحی (موقعیت پروتز زیر عضله یا زیر عضله) و همچنین نوع پروتز سینه (گرد یا آناتومیک یا ارگونومیک، حجمی و برجستگی) را تعیین می کند تا نتیجه ای ایده ال برای فرد ایجاد شود.

ویژگی و جنس ایمپلنت سینه

پروتز سینه از ژل سیلیکون ساخته شده است. سیلیکون در حال حاضر عمدتاً به دلیل قوام “طبیعی” آن در لمس استفاده می شود.البته پروتز های اب نمکی هم وجود دارند که به دلیل منسوخ شدن این نوع پروتزها معمولا استفاده نمی شوند.

wertghjthjhf5489fthuijo4 300x200 افزایش سایز سینه با پروتز

انواع پروتز سینه

پروتزهای سینه گرد وجود دارد که به سینه حالت گرد و  منحنی خوبی در خط گردن می دهد و پروتزهای سینه آناتومیک که گفته می شود شکل اشکی آنها طبیعی تر است. انتخاب پروتز سینه و حجم آن بستگی زیادی به نوع سینه شما دارد و حتی اگر انواع ایمپلنت‌ها بسیار زیاد باشد، فقط تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند با اناتومی شما مطابقت داشته باشند.

اگر قفسه سینه شما در حال حاضر پهن هست ، پروتزهای سینه گرد بهترین گزینه خواهند بود. اگر حجم انتخابی خیلی زیاد نباشد، نتیجه تماشایی و طبیعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  چرا باید خودرو اجاره کنیم ؟

پروتزها یا پروتزهای آناتومیک سینه به انتقال صاف معمول انحنای بخش تحتانی سینه را افزایش می دهند. از این رو اصطلاح تقویت طبیعی برای ایمپلنت های آناتومیک استفاده می شود.

پروتزهای استاندارد موجود در ایران به لطف انسجام کم، ژل به سمت پایین حرکت می کند که نتیجه طبیعی می دهد.

چگونه پروتز سینه خود را (حجمی، گرد یا آناتومیک) انتخاب کنیم؟

پایه پروتز توسط قفسه سینه شما تعیین می شود، ما از پایه سینه صحبت می کنیم. انتخاب واقعی برای شما در برجستگی پروتز سینه نهفته است. هر چه یک پروتز بیشتر بیرون زده شود، ایمپلنت بزرگتر است.

پروتز سینه و شیردهی و بارداری

بارداری های بعدی کاملاً مجاز است و شیردهی امکان پذیر است . حمل و نقل هوایی یا تمرین غواصی هیچ تداخلی ایجاد نمی کند.

پروتز یا ایمپلنت سینه خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش نمی دهد و به هیچ وجه در غربالگری سیستماتیک سرطان پستان توسط ماموگرافی تداخلی ایجاد نمی کند.

تکنیک جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز

ما در اینجا تکنیک‌هایی را در زمینه بزرگ کردن سینه توسط پروتزهای سینه  ارائه می دهیم :

دو نوع برش (رویکرد) ممکن است:

        زیر پستانی : شایع ترین روش در نظر گرفته می شود زیرا اسکار زیر سینه در شیار زیر سینه پنهان است و بسیار نازک و باریک است. از غده پستانی عبور نمی کند. همیشه در زیر سوتین پنهان است.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

    زیر بغل : محل برش در حفره زیر بغل، قرار دارد. این خط برش توسط بازوها پنهان می شود مگر زمانی که آنها بلند شده باشند

بزرگ کردن سینه با پروتز سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و بسته به رویکرد و نیاز احتمالی به روش های اضافی مرتبط، تقریباً 1 ساعت طول می کشد.

این روش به صورت سرپایی یا با یک شب اقامت در بیمارستان انجام می شود . عواقب جراحی پروتز سینه  می تواند در چند روز اول دردناک باشد ، به خصوص زمانی که پروتز سینه بزرگ باشد و به خصوص اگر در پشت عضلات قرار گیرد. یک درمان مسکن، متناسب با شدت درد، تجویز می شود.

تورم و کبودی بعد از دو هفته از بین می رود. پانسمان بعد از 48 تا 72 ساعت توسط جراح تعویض می شود. باید هر دو تا سه روز یکبار تکرار شود تا بعد از 15 روز بهبودی کامل حاصل شود. یک دوره بهبودی 10 روزه باید در نظر گرفته شود . ناراحتی هنگام بالا بردن بازوها می تواند تا 3 هفته ادامه داشته باشد. سوتین طبی باید به مدت 2 ماه 24 ساعت شبانه روز در جای خود باقی بماند، در این مدت هیچ گونه فعالیت ورزشی نباید انتظار داشت. سینه ها نباید حداقل به مدت 2 ماه در معرض نور خورشید قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

نتیجه نهایی بزرگ کردن سینه با پروتز سینه  پس از 2 ماه انتظار می رود .

مشاوره بزرگ کردن سینه قبل از عمل

مشاوره قبل از بزرگ کردن سینه با پروتز این امکان را به شما می دهد تا پس از یک معاینه بالینی دقیق ، نوع ایمپلنت و روش مناسب را با شما و با توجه به خواسته های شما تعیین شود

 مواردی که باید مورد معاینه قرار بگیرد شامل : ظاهر کلی سینه ، ضخامت و کیفیت پوست و چربی زیر پوست، قابل رویت بودن شبکه دنده ای، تغییر شکل یا ناهنجاری احتمالی قفسه سینه، پهنای قفسه سینه، عرض شانه های شما.

    حجم، تراکم، سفتی و لطافت سینه های شما.

    تقارن سینه هایت . 80 درصد از زنان دارای عدم تقارن کم و بیش مشخص در سینه خود هستند.

   پروتز سینه و لیفت

در برخی موارد، به خصوص پس از بارداری یا کاهش وزن ، سینه ها ممکن است اندکی بیفتند یا با پوست اضافی خالی شوند و کاشت ایمپلنت برای بازگرداندن شکل و انحنای هماهنگ به سینه ها کافی نیست. بزرگ کردن سینه توسط پروتزهای سینه باید با بازسازی پوست و غده پستانی به نام لیفت سینه همراه باشد که موجب بالا کشیدن سینه و همچنین رفع افتادگی و حجم دهی همزمان به بافت سینه می شود.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …