تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

با نزدیک شدن به انتهای سال، خرید هدایای عید شرکتی برای کارمندان و مشتریان می تواند یک چالش برای بسیاری از کسب و کارها باشد. انتخاب مناسب از میان محصولات و کالاهای متنوع، تامین کننده های بزرگ و کوچک، فروشگاه های حضوری و آنلاین می تواند کار را پیچیده کند. با وجود ایده های متعدد برای هدیه عید شرکتی، انتخاب می تواند گیج کننده باشد. قبل از اینکه بخواهید هدیه عید شرکتی مناسب برای مشتریان خود را پیدا کنید، باید با نکات مهم در خرید هدیه عید نوروز آشنا شوید.

01333e62 0138 4b44 8297 78a2e31b7a60 تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

لزوم اهدای هدایای عید شرکتی

انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب، از دو طریق قابل انجام است یا خود شما زمان زیادی دارید و همچنین از مهارت خرید برخورداری هستید که در این صورت کار شما آسان است. حالت دیگر، استفاده از مشاوره افراد خبره است در اینصورت می توانید بهترین هدایا عید شرکتی را برای کارمندان، دوستان و نیروهای خود خریداری کنید.

کارفرمایان باید کارهایی بیش از فقط تعریف و تمجید کلامی از کارمندان در طول سال برای آنها انجام دهند. یکی از این کارها اهدای هدایا مناسبتی به کارمندان است. صاحبان کسب و کار باید هر از گاهی با اهدای هدایای سازمانی به کارمندان ، به آنها نشان دهند که چقدر برای سازمان ارزش دارند. این امر مساله بسیار مهم و حائز اهمیتی است زیرا فرهنگ هدیه دادن روحیه رقابت سالم را در بین کارمندان ایجاد می کند و آنها را برای انجام عملکرد بهتر نسبت به گذشته ترغیب می کند. علاوه بر این، تصدیق مشارکت آنها باعث می شود احساس چسبندگی بیشتر ی به سازمان داشته و آنها را تشویق به تلاش بهتر است از قبل می کند.

علاوه بر هدایای عید شرکتی برای کارکنانی که موفق به کسب افتخارات برای شرکت شده اند، می توان در مناسبت های مختلفی مانند عید نوروز، عید فطر، روز مرد، روز زن ، عید فطر و غیره هدایای مختلفی در تمام طول سال به به همه کارکنان اهدا شود.

دلایل استفاده از هدایای عید تبلیغاتی

رویکرد شرکت ها به هدیه دادن می تواند فراتر از اهدای هدیه به کارکنان خود باشد. بسیاری از سازمان ها به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی عید و اهدای آنها به مشتریان برجسته خود هستند تا روابط بین شرکت و مشتری را تقویت کنند. به خصوص، هدیه دادن به مشتری می تواند با استراتژی و هدفمندی انجام شود.

f27569c7 5b2d 411a b05c 1f550f63d5ce تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

وقتی که شروع به برنامه ریزی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی عید می کنید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید بودجه است. در حالی که داشتن بودجه مناسب همیشه مفید است، اما حتی اگر بودجه کافی ندارید، هنوز هم گزینه های فراوانی از هدایای تبلیغاتی عید با کیفیت وجود دارد که می توانید با هزینه کم از فروشگاه ها تهیه کنید.

داشتن بودجه محدود لزوماً محدودیت نیست. با کمی توجه، می توانید موارد با کیفیت و کاربردی را خریداری کنید. هدیه ای که به مشتریان خود می دهید، مستقیماً بر تصویر شرکت شما تأثیر می گذارد. هزینه ها را با دقت برنامه ریزی کنید ولی محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت را خریداری نکنید.

بیشتر بخوانید:  عوارض لیزر صورت زنان

نکات مهم در خرید هدایای عید شرکتی

چه قصد خرید هدایای عید شرکتی برای کارمندان داشته باشید و چه قصد خرید برای مشتریان را داشته باشید باید به نکات خاصی توجه کنید. مثلا انتخاب هدایا عید شرکتی برای شرکای تجاری می تواند واقعاً چالش برانگیز باشد. ممکن است هنگام انتخاب هدیه عید شرکتی برای شرکای تجاری خود با این مشکل مواجه شوید که چه چیزهایی را بخرید و چه مواردی را نباید خریداری کنید. در نهایت، هدیه نامناسب می تواند تصور منفی از شرکت شما ایجاد کند و می تواند تا حدی باعث شکست معامله شود. نوع رابطه شما با شریک تجاری و مشتری خود را در نظر بگیرید. چند سوال که می توانند گزینه های زیادی از هدایای عید شرکتی را برای شما محدود کنند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، عبارتند از:

  • چه پیامی می خواهید همراه با هدیه خود ارسال کنید؟
  • آیا این هدیه با ارزش ها و شعار شرکت شما همخوانی دارد؟

خرید هدیه برای کارمندان نیز مسائل خاص خود را دارد. ارائه هدیه به کارکنان باعث می شود که آنها احساس تعلق بیشتری به سازمان داشته باشند و رابطه شما با آنها را تقویت کند. یک هدیه مناسب می تواند به شما کمک کند تا عملکرد برتر خود را حفظ کنید و از جابجایی کارکنان به مکان های دیگر جلوگیری کند. برای ارائه هدایای عید شرکتی به کارکنان خود، شما می توانید از محدوده گسترده ای از اقلام مورد استفاده آنها انتخاب کنید.

شما می توانید انواع مختلفی از هدایا را برای همکاران و کارکنان خود انتخاب کنید، به عنوان مثال می توان از لیوان های با طراحی اداری، نگهدارنده موبایل برای میز، خودکار ، لباس مناسب برای محیط کار، ساعت، کیف و ساعت به عنوان هدیه عید شرکتی نام برد.

892d5a88 0793 4b74 9755 8e4ca3f5023b تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

در ادامه به برخی نکات مهم در انتخاب هدایای عید نوروز شرکتی اشاره می کنیم:

اهدای هدیه براساس مناسبت

اگر قصد دارید هدایای شرکتی را در یک مراسم خاص اهدا کنید، پس باید هدیه شرکتی را بر اساس موضوع رویداد انتخاب کنید. اما، اگر تنها هدف شما از تحویل هدایای شرکتی افزایش آگاهی از برند است، پس می توانید هدایایی را انتخاب کنید که با شعار شرکت شما هماهنگ باشد. هدایای تبلیغاتی بسیار متفاوت از هدایایی است که در مناسبت های جشنی اهدا می شود.

اختصاص بودجه خاص برای هدایا عید شرکتی

توصیه می کنم هر سال مقدار معینی از بودجه را برای خرید هدایای عید شرکتی در نظر بگیرید و فقط آن را برای خرید هدایای عید شرکتی خرج کنید. با این کار، می توانید مطمئن شوید که هرگز در انتخاب هدایا در آخرین لحظه عجله نخواهید کرد و همیشه هنگام تهیه یک یا دو هدیه برای کارمندان خود، به خوبی آماده خواهید بود. گاهی اوقات، اهدای هدیه به کارمند یا مشتری خود به صورت غیررسمی، تأثیر بیشتری نسبت به اهدای هدیه در یک رویداد پیش بینی شده و سازمان یافته دارد.

بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

انتخاب هدیه عید شرکتی کاربردی

بهترین هدایای عید شرکتی ، معمولاً هدایایی هستند که گیرنده می تواند در روزمره از آن استفاده کند و برای او کاربردی باشد. این نوع هدایا باعث می شود که مشتری، شما را هر زمان که کیسه ای را که به او هدیه داده اید باز یا بسته می کند، چای صبحانه خود را از یک لیوان می نوشد، فلش مموری را به کامپیوتر خود وصل می کند، از عینکی که شما به او هدیه داده اید استفاده می کند، یا به ساعتی که در مچ او بسته شده نگاه می کند، به یاد شما باشد و ارتباط برند شما با او را تقویت کند.

لحاظ کردن تفاوت های فرهنگی در خرید هدیه عید نوروز شرکتی

در بسیاری از موارد، مشتری شما ممکن است در یک کشور یا منطقه جغرافیایی متفاوت زندگی کند. شما باید مطمئن شوید که به طور کامل از سنت های هدیه دادن به کسی که قرار است به او هدیه دهید آگاه هستید تا از ایجاد هرگونه آزار برای وی جلوگیری کنید که این همان چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید. به عنوان مثال، در چین، هرگز نباید هدیه ای با رنگ سفید بسته بندی شود و به آنها داده شود، زیرا سفید رنگی است که بر اساس سنت و آداب و رسوم این کشور با مرگ همراه است.

0b769b73 d5ef 4978 ba99 3fead2a33f72 تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

جمع بندی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، مفهوم هدایای عید شرکتی یا هدایای سازمانی از دیرباز وجود داشته است. هدایای شرکتی معمولاً ارزش بالایی دارند و توسط کارفرما به کارمندان شان بدون هیچ گونه تعهدی به عنوان قدردانی یا حسن نیت ارائه می شود. بیشتر شرکت ها و سازمان های بزرگ سیاست هایی را برای اهدا هدایای عید به کارمندان خود در نظر گرفته اند. انتخاب هدیه مناسب برای مشتریان و کارمندان می تواند چالش برانگیز باشد، اما با توجه به نیازها و سلیقه های آنها، می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

هدایایی که در روزمره قابل استفاده هستند، معمولاً انتخاب خوبی هستند زیرا باعث می شوند که برند شما به مشتری یادآوری شود یا چسبندگی کارمند شما به سازمان شما بیشتر می کند. همچنین، باید توجه داشت که سنت های هدیه دادن در مناطق مختلف متفاوت است و باید از آنها آگاه باشید تا از ایجاد هرگونه ناراحتی جلوگیری کنید.

در دنیای پویا و رقابتی تبلیغات، اهمیت بخشیدن به هویت برند و شناخت مخاطبان هدف بسیار حیاتی است. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارند که انتخاب صحیح آن‌ها می‌تواند به طراحی و موفقیت کمپین تبلیغاتی شما کمک زیادی کند. در انتخاب هدیه مناسب نکات و عوامل مختلفی باید مد نظر قرار گیرند، برخی از این عوامل مهم عبارتند از:

تطبیق با هویت برند: هدیه باید با هویت و محصولات یا خدمات شما همخوانی داشته باشد و پیام مطلوب را به مخاطبان منتقل کند.

شناخت مخاطبان: بررسی دقیقی از مخاطبان هدفتان و نیازهای آن‌ها اساسی است. این بررسی به شما کمک می‌کند تا هدایایی را انتخاب کنید که با علایق و نیازهای مخاطبان هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید:  معرفی خدمات شرکت ساختمانی

پیام تبلیغاتی: مشخص کنید که پیامی که می‌خواهید به مخاطبان برسانید چیست و چگونه هدیه می‌تواند این پیام را بهتر منتقل کند.

جذابیت بصری. هدیه باید دارای جذابیت بصری باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

دوام و کیفیت بالا. هدیه باید کیفیت بالایی داشته باشد و با دوام بالای خود نگرش مثبت و تصور مثبتی را ذهن مخاطبان شما ایجاد کند.طوری که با هر بار استفاده برند شما در ذهنش تداعی گردد و حس خوبی به او القا شود.

در نهایت، خرید هدایای عید شرکتی از طریق اینترنت می تواند راه حل مناسبی باشد. با توجه به بودجه خود، می توانید محصولات با قیمت های مختلف را انتخاب کنید. همچنین، برخی از فروشگاه ها مانند فروشگاه اینترنتی رابین لند ، مشاوره رایگان ارائه می دهند تا به شما در انتخاب هدیه مناسب کمک کنند. با خرید از این فروشگاه ، می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و سفارشات خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

f378119d 718e 4b3d 97c2 ca9dd20a8899 تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

بهترین مرکز خرید هدایای عید نوروز شرکتی

ما در مجموعه رابین لند در کنار شما هستیم تا بهترین و مناسب ترین هدایا را برای مشتریان و یا کارمندان شما ارائه کنیم، ما در این مجموعه به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهیم و تعدادی از محصولات متناسب با نیاز کارمندان را به آنها پیشنهاد می دهیم. مطمئن باشید که با خرید از مجموعه رابین لند بهترین ها را دریافت خواهید کرد.

از نظر قیمت نیز باید گفت، محصولات ارائه شده در رابین لند تنوع زیادی دارد و برای همین شما می توانید نسبت به بودجه خود محصول گران قیمت و یا ارزان قیمت تهیه کنید. برای خرید های عمده معمولا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا مشتریان از ما و محصولات ما راضی باشند.

هدف مجموعه رابین لند کمک به شما برای تهیه هدایای عید شرکتی ، هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی به صورت آنلاین و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه است. با خرید از رابین لند سفارشات شما، در سریع ترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.

رابین لند تنها جایی است که می توانید با کمترین هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه بسیار ارزشمندی را تهیه کنید. تنوع محصولات ارائه شده در کادومون به قدری زیاد است که به راحتی می توانید متناسب با سلیقه خود هدیه مناسب تهیه کنید.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رابین لند سفارشات خود را ثبت کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱26083858 جهت مشاوره و ثبت سفارش در تماس باشید.

مجموعه رابین لند دارای کاتالوگ جامعی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه، هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی عید نوروز است که می توانید از آن استفاده کنید و کار خود را برای انتخاب راحت تر نمایید.

بیشتر بخوانید

هدایای سازمانی استراتژی کاربردی برای ارتقای برندها و تقویت ارتباطات پایدار

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و توسعه کسب و کار

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

برای چاقی چه بخوریم؟ بخورید و بیاشامید تا چاق شوید!

آیا از شنیدن عبارت «پوست و استخونی» خسته شده‌اید؟! لاغری بیش از اندازه کفرتان را …