معرفی خدمات شرکت ساختمانی

34tvy45y4g6y4g6yu7nu8i معرفی خدمات شرکت ساختمانی

خدمات شرکت ساختمانی، در زمره خدماتی هستند که توسط شرکت های ساختمانی به متقاضیان ارائه می شوند. امروزه با افزایش جمعیت و همچنین توسعه بیشتر کشورها، امر ساختمان سازی به یک موضوع بسیار مهم برای افراد تبدیل شده است. زیرا با افزایش جمعیت نیاز به ساختمان ها و املاک افزایش پیدا می کند. همچنین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه اهمیت زیادی به ساختمان سازی می دهند. در نتیجه امروزه این خدمات بیش از پیش اهمیت پیدا کرده اند. در این مقاله می خواهیم به معرفی هر چه بیشتر و بهتر انواع خدمات این شرکت ها بپردازیم. این گونه بهتر می توانید با نقش این شرکت در رفاه جامعه آشنا شوید.

معرفی انواع خدمات و اهمیت آن ها

خدمات شرکت ساختمانی، خدماتی هستند که مربوط به ساخت و یا بازسازی تمام یک ساختمان یا بخشی از آن می باشند. یک ساختمان از زمانی که ساخته می شود و تا زمانی که افراد از آن بهره می برند، به خدمات شرکت های ساختمانی نیاز دارد. ساخت یک ساختمان به طراحی نقشه و اجرای اصولی نیاز دارد. بنابراین شرکت های ساختمانی می توانند خدمات مربوط به ساخت بنا را به صورت سفر تا صدی ارائه دهند.

همه ما میدانیم که ساختمان ها در مرور زمان و با استفاده مداوم ممکن است دچار آسیب هایی شوند. در نتیجه ارائه این خدمات نظیر تعمیرات و بازسازی به این ساختمان ها اهمیت زیادی دارد. شرکت های ساختمانی دارای افراد متخصص و ماهری هستند که می توانند این خدمات را به نحو احسن ارائه نمایند.

انواع خدمات این شرکت ها کدامند؟

شاید با مطالعه بخش قبل شما نیز کنجکاو شده باشید که اصلا این خدمات کدامند؟ چه کارهایی شامل این خدمات می شوند؟ در واقع خدمات شرکت های ساختمانی بسیار گسترده و متفاوت می باشند. این خدمات به صورت کلی شامل مراحل ساخت سازه تا تعمیرات و نگهداری آن هستند. به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم تنها برخی از مهم ترین خدمات و وظایف را به شما معرفی کنیم. برای بهره مندی تخصصی از این خدمات می توانید از یک شرکت ساختمانی حرفه ای کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:  تاثیر انتخاب هدایای عید شرکتی مناسب در بازاریابی

انجام خدمات تاسیساتی (مکانیکی و الکتریکی) شرکت ساختمانی

خدمات تاسیساتی جزء بهترین هستند که توسط افراد متخصص در این زمینه ارائه می شوند. این خدمات شامل خدمات مکانیکی و خدمات الکتریکی نیز می باشند. در ادامه به برخی از خدمات تاسیساتی این شرکت ها اشاره می کنیم.

  • انجام خدمات مربوط به لوله کشی آب، سیستم فاضلاب و عیب یابی آن ها
  • طراحی و اجرای لوله کشی گاز ساختمان و سیستم گرمایش آن شامل شوفاژ و پکیج و … .
  • تعویض و بازسازی سیستم لوله کشی آب و لوله کشی گاز به صورت صفر تا صد
  • اجرای سیستم برق کشی ساختمان
  • نصب سیستم سرمایش مناسب برای ساختمان

24crf3ft4y56y7i86i معرفی خدمات شرکت ساختمانی

طراحی و محوطه سازی

محوطه سازی یکی دیگر از این خدمات می باشد که برای ساخت روف گاردن، فضای سبز تراس و حیاط ساختمان به کار می رود. امروزه با افزایش زندگی آپارتمان نشینی احتیاج افراد به یک فضای سبز خصوصی برای تامین آرامش و استراحت بیشتر شده است. محوطه سازی از آن خدماتی است که می تواند فضای مرده و ناکارآمد یک ساختمان را به یک فضای شاد و دلنشین برای استراحت اعضای خانواده تبدیل کند. المان های زیادی برای انجام هرچه بهتر محوطه سازی به کار می روند. این المان ها بسته به نوع فضا و متراژ آن می توانند کاملا متفاوت باشند. با محوطه سازی می توانید جان دوباره ای به ساختمان خود بدهید.

صفر تا صد طراحی و اجرای خدمات سفت کاری و نازک کاری

یکی از مهم ترین این خدمات اجرای سفت کاری و نازک کاری یک ساختمان است. خدمات سفت کاری، خدمات هستند که مربوط به ساخت بنای اصلی ساختمان می باشند. اما خدمات نازک کاری، خدماتی هستند که با جزئیات مربوط به تزئینات و نقشه داخلی ساختمان سروکار دارند. در واقع سفت کاری 50 درصد اولیه ساخت ساختمان و نازک کاری 50 درصد ثانویه ساخت ساختمان را شامل می شود. انجام سفت کاری و نازک کاری به تخصص بسیار بالایی نیاز دارد. به همین دلیل برای دریافت این خدمات بهتر است سراغ شرکت های ساختمانی با سابقه و حرفه ای و عقد قرارداد مدیریت پیمان بروید.

بیشتر بخوانید:  دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

ساخت سازه فلزی و بتنی شامل این خدمات می شود؟

ساخت سازه های بتنی و فلزی جزئی از خدمات مختلف مربوط به سفت کاری می باشد. ساخت سازه بتنی و فلزی برای ساخت یک ساختمان اصولی و امن بسیار امری ضروری می باشد. البته استفاده از سازه بتنی و یا سازه فلزی بستگی به شرایط محیطی ساختمان و صلاح دید مهندسان دارد. به همین دلیل در برخی از شرایط سازه های بتنی و در برخی از شرایط دیگر سازه های فلزی مانند فولاد و آهن مورد تایید می باشند. ساخت اسکلت های بتنی به صورت تهاتر اسکلت بتنی از طریق شرکت های ساختمانی نیز انجام می شود. این گونه با وجود نقدینگی کم، باز هم می تواند از خدمات ساخت اسکلت بتنی بهره مند شد.

طراحی داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری

یکی دیگر از خدمات شرکت ساختمانی، طراحی داخلی ساختمان ها است. طراحی داخلی را می توان همان خدمات نازک کاری دانسن. در این خدمات طراحی داخلی ابتدا از پیش مشخص شده سپس اجرا می گردد. البته بازسازی طراحی داخلی نیز توسط شرکت ساختمانی انجام می شود. یعنی اگر ساختمانی دارید و می خواهید طراحی داخلی آن را تعویض و یا بازسازی کنید، می توانید از اینگونه خدمات بهره ببرید. طراحی داخلی هم برای ساختمان های مسکونی و هم برای ساختمان های اداری و تجاری به صورت کامل قابل اجرا است.

321rd2frt34vtgyb64hu56yghbh5hun معرفی خدمات شرکت ساختمانی

طراحی و ساخت انواع نماهای ساختمان

طراحی و ساخت نمای ساختمان یکی از بهترین خدمات این شرکت ها می باشد. نمای ساختمان مانند یک معرف برای ساختمان عمل کرده و می تواند زیبایی و نمود ساختمان را چند برابر کند. بنابراین چگونگی طراحی و ساخت یک نما برای ساختمان بسیار مهم می باشد. همچنین نما از ساختمان در برابر عوامل مختلف جوی محافظت می کند. درنتیجه ساخت نمای کارآمد اهمیت زیادی دارد. نماهای کلاسیک، رومی، مدرن، مینیمال و … امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. سلیقه شما هر چه که باشد، شرکت ساختمانی می تواند با توجه به شرایط ساختمان و همچنین علایق شما، بهترین نما را طراحی کند.

بیشتر بخوانید:  انتشار آگهی استخدام توسط مجله اینترنتی بازی نیوز در جابینجا!!

مدیریت پیمانکاران

یکی دیگر از انواع خدمات، تنظیم قرارداد مربوط به پیمان مدیریت می باشد. این قرارداد در بین کارفرما و شرکت ساختمانی صورت می گیرد. بر اساس این قرارداد، پیمانکاری ساختمان به شرکت ساختمانی واگذار می شود. شرکت ساختمانی به عنوان پیمانکار پروژه باید تمامی کارهای مربوط به مدیریت پروژه را از ابتدا تا انتهای پروژه انجام دهد. این قرارداد هم به نفع کارفرما و هم به نفع شرکت ساختمانی می باشد. زیرا این گونه کارفرما با خیال راحت می تواند مدیریت کارهای پروژه را به دست افراد کاردان و متخصص بسپارد. پروژه هایی که توسط پیمانکاران متخصص مدیریت می شوند، درصد موفقیت بسیار بالاتر و هزینه بسیار کمتری دارند.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت های ساختمانی پرداختیم. شرکت ساختمانی کلوک ، یکی از بهترین شرکت های ساختمانی که باشد که متخصص ترین تیم کارکنان را در اختیار خود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شیوه ارائه خدمات ، همینطور پیش فروش آپارتمان در رشت و شهرهای دیگر همچون تهران و کرج، می توانید به سایت شرکت به آدرس www.kelouk.com مراجعه نمایید یا با شماره تماس 46102033-021 در ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …