راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

 %name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

ست کردن لباس با کفش قرمز

روش ست کردن کفشهای قرمز زنانه

کفش قرمز یکی از وسایل احساساتی هستند که شما از آن استفاده می کنید این کفش علاوه بر آن باعث دادن شور و انگیزه به لباس جذابیت خاصی به آن می دهد به خصوص اینکه هنگام پوشیدن کفش قرمز از اکسسوری های قرمز استفاده کنید.

تمام مشکی با کفش قرمز

یکی از ایمن ترین گزینه ها هنگام پوشیدن کفش قرمز، ترکیب آن با رنگ مشکی است، زیرا کاملاً لمس یک ظاهر کاملا سیاه است. این گزینه اول یکی از ظریف ترین گزینه هاست، چه برای لباس های روزانه و چه برای موارد خاص که به چیزی رسمی تر احتیاج دارند.

چه شلوار مشکی بپوشید، چه لباس، چه دامن با جوراب شلواری یا بدون جوراب شلواری، شلوار استرچ و یا هر جنس دیگری بپوشید. هر ترکیبی از لباس های مشکی با یک جفت کفش قرمز ایده آل خواهد بود. کفش قرمز و لباس مشکی خود را با یک کیف، ژاکت مشکی یا قرمز به صورت دوتایی ست کنید، در غیر این صورت ممکن است خیلی ساده به نظر برسید.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

ست کردن لباس مشکی با کفش قرمز

کفش قرمز با شلوار جین

بهترین شلوار برای پوشیدن با کفش قرمز شلوار جین است. از صندل پاشنه بلند و یا بدون پاشنه و یا کفش و حتی نیم بوت های قرمز گرفته همه با شلوار جین ست می شوند.

با این ست می توانید از کیف های قرمز، سفید و یا مشکی استفاده کنید.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

کفش قرمز با هر رنگ شلوار جین مناسب است

بیشتر بخوانید:  ایده هایی برای ست مانتو گلبهی

سفید و قرمز

همانطور که اشاره کردیم، رنگ سفید نیز انتخاب درخشان برای پوشیدن با کفش قرمز است. به همین مناسبت می توانیم به دنبال ظاهری کاملاً سفید باشیم یا فقط یک تکه لباس با این رنگ مانند شلوار یا دامن انتخاب کنید. اگر این مورد شماست، می توانید با یک تاپ قرمز با رنگ کفش خود ترکیب کنید، اما اگر علاقه ای به تاپ های قرمز ندارید. تاپ های چاپی، به ویژه چاپ های گل هم ایده خوبی برای ماه های گرم است.

همچنین، اگر پوستتان برنزه است، رنگ طلایی رنگ پوست شما را بیشتر نشان می دهد، بنابراین این لباس برای روزهای تابستان ایده آل خواهد بود.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

یکی از رنگ های مناسب برای پوشیدن با کفش قرمز لباس سفید است

قرمز با کرم و رنگ پوست

اگر نمی دانید با کفش قرمز چه بپوشید، انتخاب رنگ خنثی مانند کرم یا رنگ پوست گزینه ظریف دیگری است.

واقعیت این است که هنگام پوشیدن لباس کرم، توصیه می شود برای تضاد با سادگی لباس از رنگ های پرطرفدار استفاده کنید. توجه داشته باشید که می توانید سایه های کمی پر رنگ تر مانند بژ یا طیف قهوه ای را انتخاب کنید. مقداری قهوه ای به لوازم جانبی خود اضافه کنید.

لباس خالدار با کفش قرمز

و اگر نمی دانید چه چیزی را با کفش قرمز بپوشید؟ نه تنها رنگ های ثابت با کفش قرمز مناسب هستند. می توانید یک قدم جلوتر بروید. به عنوان مثال، هر لباس خال خالی، در ترکیباتی متنوع به رنگ سفید در رنگ آبی تیره، مشکی روی سفید یا برعکس عالی خواهد بود. بستگی به شما دارد که کدام یک را ترجیح می دهید؟

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

از شیک ترین رنگ های کفش با لباس خالدار قرمز است

بیشتر بخوانید:  شیک ترین مدل حلقه های نامزدی

راه راه و کفش قرمز

نه تنها خال خالی ها، بلکه راه راه ها برای پوشیدن با کفش های قرمز، به ویژه سفید و آبی تیره نیز عالی هستند.

این گزینه برای فصل تابستان نیز ایده آل است، از پیاده روی در ساحل گرفته تا مهمانی های شب مناسب می باشد.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

ست کردن کفش قرمز با لباس راه راه

چاپ حیوانات با کفش قرمز

پوشیدن لباس هایی با چاپ حیوانات با کفش قرمز، گزینه ای که ممکن است خطرناک به نظر برسد اما بسیار چشم نواز باشد. چه بخواهید از چاپ های پوست پلنگ یا یوزپلنگ، گورخر یا مار استفاده کنید، به راحتی کفش های قرمز خود را با آن ها بپوشید.

همچنین می توانید لوازم جانبی قرمز دیگری مانند کیف و کمربند را نیز به همراه داشته باشید یا انتخاب کنید که آن را با لباس های مشکی ترکیب کنید که حالت زیباتری به شما می بخشد.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

لباس پلنگی با کفش قرمز

کفش قرمز و سبز نظامی

کی گفته سبز و قرمز با هم همخوانی ندارند؟ اگر چه درست است که شما به سختی می توانید به دنبال سبز روشن جسورانه ای بروید که با کفش قرمز بپوشید، اما اگر رنگ های سبز دیگری مانند سبز نظامی، سبزنعناعی یا خاکی بپوشید. این یک ست پاییزی عالی را ایجاد می کند.

%name راهنمای ست کردن با کفش های قرمز

ست کفش قرمز با لباس سبز ارتشی

بیشتر بخوانید:  راهنمای ست کردن بوت با شلوار جین

لباس با کفش قرمز برای بچه ها

بله، ما در مورد چگونگی پوشیدن کفش قرمز اگر زن هستید، به شما طیف وسیعی از رنگ ها را ارائه داده ایم. اما بچه ها چه لباس هایی را باید با کفش قرمز بپوشند؟ این بستگی زیادی به نوع کفش شما خواهد داشت که قوانین ترکیبی رنگی که در بالا ذکر شده است می تواند برای آقایان نیز اعمال شود.

اگر از کفش های کتانی قرمز استفاده می کنید، بهترین گزینه یک شلوار جین است، مهم نیست آبی، قهوه ای یا مشکی باشد، این همیشه یک ترکیب عالی است. پیراهنی زیبا با رنگ سفید، قهوه ای، مشکی یا بژ انتخاب کنید تا بی نقص به نظر برسد. پیراهن ها یا تی شرت های قرمز نیز با سایه های قرمز کفش های کتانی قابل قبول هستند.

اگر به دنبال کفش های قرمز کمی رسمی تر هستید، یک کت و شلوار پبا رنگ خاکستری، قهوه ای یا مشکی شما را متمایز می کند. مطمئن شوید که پیراهنی که می پوشید سفید یا رنگ روشن تری است تا شبیه درخت کریسمس نشوید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

  لباس بخش مهمی از تصویر ما است 14 قواعد لباس، که همه باید یک …