مبل مناسب خانه کوچک

محدود بودن فضا، کار طراحی دکوراسیون و چیدمان را تا حدی سخت می­کند و باید دقت بیشتری را صرف اینکار کرد. اما این بدین معنی نیست که شما نمی­توانید یک دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشید. کافی است در انتخاب لوازم منزل، مخصوصا مبلمان به یک سری نکات طلایی دقت کنید. نکاتی که به شما کمک می­کند تا یک مبل مناسب خانه کوچک انتخاب کنید و بعد از چیدمان از نتیجه کار شگفت زده شوید.

ryh ryh rth مبل مناسب خانه کوچک

مبل­هایی با ابعاد کوچکتر انتخاب کنید

در آپارتمان­هایی امروزی، فضای زیادی برای سالن پذیرایی در نظر گرفته نمی­شود. از آنجایی که سایر لوازم، همچون تلویزیون و… را هم باید در این سالن جا دهید، دیگر فضای زیادی برای مبلمان باقی نخواهد ماند. در انتخاب مبل مناسب برای خانه کوچک، به سراغ مدل­هایی بروید که جاگیر نیستند.

دسته­های پهنی ندارند و نیاز نیست در زمان چیدمان، آن­ها را با فاصله از یکدیگر قرار دهید. همچنین بهتر است مبل انتخابی شما پایه کوتاهی داشته باشد. پایه­های کوتاه باعث می­شود از زمین فاصله داشته باشد و جلوه شیک به خود بگیرد. از طرفی چندان بلند هم نیست که سقف را کوتاه­تر نشان داده و فضا را خفه کند.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین سرویس بهداشتی های سلطنتی

ست کامل نخرید

خرید ست کامل مبل برای خانه کوچک یک اشتباه است. مبل مناسب خانه کوچک را باید به صورت خاص تهیه کنید. به این معنی که با در نظر داشتن تعداد اعضای خانواده و نیازتان به سراغ یک کاناپه با دو صندلی تکی بروید. یا مبل دو نفره را حذف کنید و یک مبل سه نفره با سه مبل تکی تهیه کنید. فضا را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به چیدمانی که در آن صورت خواهد گرفت، تعداد مبل­هایتان را مشخص نمایید.

از رنگ ها غافل نشوید

شاید ساده به نظر برسد، اما همین بازی با رنگ­ها است که باعث می­شود دکوراسیونی شاد و زیبا و در عین حال دلباز داشته باشید. رتگ­هایی همچون زیتونی، زرشکی، سبز و… با وجود محبوب بودن برای خانه­های کوچک مناسب نیست. شما باید به سراغ رنگ­های روشن همچون خردلی، کرمی، سفید، آبی روشن و… که بروید که با دیگر رنگ­های گرم هم ست شوند و بتوانید یک فضا سرشار از آرامش داشته باشید. در زمان انتخاب رنگ مبل مناسب خانه کوچک به تم رنگی دیوارها و سایر لوازم چیدمان هم توجه کنید تا هماهنگ با یکدیگر باشد.

بیشتر بخوانید:  شیشه بالکن چیست + مدل های شیشه بالکن

مبل راحتی بخرید

برای خانه­هایی با متراژ کوچک، شما قادر به قراردادن دو دست مبل نخواهید بود. حال سوالی که پیش می­آید این است که مبل راحتی بخریم یا سلطنتی و استیل؟ درست است که مبل­های استیل برای پذیرایی دکوراسیون خارق العاده­ای را برایتان فراهم می-کند اما استفاده روزمره و راحتی شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس بهتر است به سراغ مبل راحتی بروید که ظاهری شیک و ساده هم داشته باشد تا بتوانید برای میزبانی از مهمانان هم از آن­ها استفاده کنید.

بهترین مبل برای خانه کوچک کدام است؟

اگر به دنبال یک مبل مناسب خانه کوچک هستید، با گزینه­های مختلفی در بازار مواجه خواهید شد. اما یک سری از مبل­ها وجود دارد که طراحان صرفا برای خانه­های کوچک طراحی کرده­اند و پیشنهاد بهترین برایتان خواهند بود. این مبل­ها عبارتند از:

مبل چستر

مبل چستر ظاهری شیک و بسیار جذاب دارد. حالت رسمی و در عین حال راحت آن باعث شده تا بتوانید به راحتی برای دکوراسیون خود از آن استفاده کنید. اگر سالن شما ابعاد کوچکتری دارد تعداد کمتری از این مبل را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  ایده هایی برای تم تولد پسرانه

45gvv53gvc مبل مناسب خانه کوچک

مبل ال

این مبل­ها به صورت حرف انگلیسی  Lطراحی شده­اند و برای سبک چیدمان مدرن و مینیمال بهترین گزینه هستند. می­توانید به راحتی در گوشه سالن بگذارید و بهینه استفاده را از فضا داشته باشید. فضای زیادی را اشغال نمی­کند. همچنین بسیار راحت بوده و برای استفاده روزمره و مهمانان هم ایده­آل است.

ergfc45g مبل مناسب خانه کوچک

نکات مهمی که در زمان خرید مبل مناسب خانه کوچک باید بدانید:

1- رنگ روشن انتخاب کنید. بهتر است پارچه مبل­ها بدون طرح و ساده باشد.

2- روی مبل­ها را با کوسن پر نکنید.

4- یک جلومبلی ساده و ظریف انتخاب کنید.

5- میز جلومبلی و میزهای عسلی نباید ارتفاع بلندی داشته باشند.

6- از مبل­های تاشو استفاده کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز برای استراحت هم از آن­ها بهره ببرید.

7- سعی کنید چیدمان را به گونه­ای انجام دهید که از فضاهای پرت و گوشه خانه هم استفاده کنید.

جمع بندی

می توانید برای خرید مبل مناسب خانه کوچک، از کارشناسان مونیکا چوب، راهنمایی های لازم را بگیرید. در این فروشگاه، تنوع محصولات و قیمت مناسب را خواهید یافت.

مطلب پیشنهادی

تصاویری از شیک ترین رادیاتور تزئینی

[ad_1] رادیاتورهای تزیینی مدل رادیاتور تزئینی یکی از گزینه های سیستم گرمایشی رادیاتور می باشد. امروزه …