پلاژهای نوشهر، آدرس، تصاویر و ویژگی ها

نوشهر یکی از شهرهای شمالی است که انتخاب بسیاری از افراد برای سفر به شمال است! چرا که در این شهر ساحل های زیبایی قرار دارد و امکان شنا کردن در آن ها هم فراهم است. بنابراین این منطقه هر سال میزبان هزاران مسافر است که از سراسر نقاط ایران به آن سفر می کنند. از طرف دیگر، مسئولین این شهر رسیدگی های بسیار خوبی انجام داده اند و امکاناتی که در پلاژهای نوشهر قرار دارد، نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر بهتر است. جاهای دیدنی نوشهر هم بسیار زیبا هستند و می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. اما چه دلیلی وجود دارد که شما بخواهید برای سفر به شمال پلاژهای نوشهر را انتخاب کنید؟ در این مقاله پاسخ این سوال شما را خواهیم داد.

پلاژهای نوشهر کجا هستند؟

بعید نیست که نام پلاژهای نوشهر به گوشتان خورده باشد، در واقع این منطقه به قدری معروف است که هر سال افراد زیادی را به خود جذب می کند. پلاژهای نوشهر در واقع همان سواحل آن هستند که امکانات رفاهی زیادی در آن ایجاد شده است. در پلاژهای نوشهر می توانید به شنا کردن بپردازید و امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را در اختیار داشته باشید. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا پلاژهای نوشهر به وجود بیایند، این است که این شهر دریای بسیار زیبایی دارد و همین مسئله باعث شده تا افراد زیادی بخواهند در آن شنا کنند. بنابراین پلاژهای نوشهر به وجود آمده اند تا افراد بتوانند با خطر کمتری در آن شنا کنند.

6g7 پلاژهای نوشهر، آدرس، تصاویر و ویژگی ها

پلاژ نوشهر با نام های ساحل سیترا و ساحل حسینی هم شناخته می شود و یکی از بزرگ ترین پلاژهای شمال ایران را تشکیل داده است. این منطقه در سال 1387 به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری در ایران شناخته شد و بزرگی آن باعث شد تا سفر به آن برای بسیاری از افراد جذاب باشد. مساحت پلاژهای نوشهر حدود 19 هکتار است و کنترل این منطقه در دست شهرداری نوشهر قرار دارد. جالب است بدانید که در تمام فصل های سال می توانید به این پلاژها سفر کنید و در واقع یکی از پلاژهای چهار فصل ایران محسوب می شود. بنابراین در هر فصلی اگر قصد سفر داشته باشید، با خیالی آسوده می توانید به این منطقه سفر کنید و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  سخـنان آموزنده و حکیـمانه از بـزرگان

آدرس دقیق: مازندران، نوشهر، بین نوشهر و چالوس، خیابان حسینی، پلاژ حسینی

ویژگی پلاژهای نوشهر چیست؟

اگر قصد سفر به نوشهر و استفاده از پلاژهای نوشهر را داشته باشید، یک سوال مهم برای شما پیش می آید! آن هم این که پلاژ نوشهر چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از آن استفاده کنید؟ پلاژ نوشهر امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی در نظر گرفته است تا بتوانید از آن ها استفاده کنید و لذت سفر خود را چند برابر کنید. به عنوان مثال در پلاژ نوشهر، بخشی برای شنا کردن در نظر گرفته شده است که به عنوان شنای آزاد شناخته می شود. البته برای خانمها و آقایان تقسیم بندی شده است تا به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

rh ryjekuj پلاژهای نوشهر، آدرس، تصاویر و ویژگی ها

در این پلاژ رستوران های مختلفی هم وجود دارد و برای صرف نهار و شام می توانید از آن ها استفاده کنید! به هر نوع غذایی که علاقه دارید، در پلاژ نوشهر پیدا می شود. همچنین در بخشی از پلاژ نوشهر رستوران دریایی قرار گرفته است. غذاهای این رستوران و محیطی که در آن غذا سرو می شود، بسیار لذت بخش است و می توانید مدت زمانی که در آن جا هستید، نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که پایه های رستوران دریایی روی آب قرار گرفته است و لذت استفاده از آن را چندین برابر می کند و می توانید در محیطی جدید غذا میل کنید.

یکی از مسائل مهمی که در پلاژ نوشهر وجود دارد، این است که امکانات آن هنوز به خوبی مدیریت نمی شوند! چرا که برخی از بخش های آن هنوز به درستی قابل استفاده نیستند. به عنوان مثال، رستوران دریایی پایه های آن در آب قرار دارند. گاهی اوقات که آب پیشروی می کند، پایه های آن سست می شود و رستوران دریایی، دیگر قابل استفاده نیست. به همین دلیل، پلاژ نوشهر با وجود آن که یک پلاژ چهار فصل است اما در برخی از فصل های سال، نمی توانید به برخی امکانات نظیر رستوران دریایی دسترسی داشته باشید. البته قرار است این مشکلات به زودی حل شود تا پلاژ نوشهر به یکی از مناطق شمال ایران تبدیل شود و بتوانید از تمام امکانات آن در تمام فصل های سال استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دکتر مونا جراحی

جاذبه های تفریحی اطراف پلاژ نوشهر

یکی از مهم ترین سوالاتی که در مورد پلاژ نوشهر ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که در اطراف آن کدام جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارند؟ چند مورد از مهم ترین آن ها را با هم بررسی می کنیم:

●      تالاب ارواح

یکی از مهم ترین جاذبه های تفریحی که در اطراف پلاژ نوشهر وجود دارد، تالاب ارواح است. این تالاب در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته است و همیشه قصه های هیجان انگیز زیادی در مورد آن می گویند. این منطقه ارزش دیدن بسیار زیادی دارد و پیشنهاد می کنیم که اگر به پلاژ نوشهر سفر کردید، حتماً برای یک بار هم که شده از تالاب ارواح بازدید کنید. پس از عبور کردن از این تالاب می توانید به دریاچه سدآویز برسید. این دریاچه در حقیقت وظیفه تامین آب منطقه را برعهده دارد و از مناطق مهم تفریحی نوشهر محسوب می شود.

gttv45y4eey646 پلاژهای نوشهر، آدرس، تصاویر و ویژگی ها

●      پارک جنگلی سی سنگان

اگر قصد سفر به نوشهر را دارید و می خواهید با اجاره ویلا نوشهر جاباما  چند روزی را مهمان این شهر باشید، پارک جنگلی سی سنگان را از دست ندهید. یکی از زیباترین پارک های جنگلی که در مازندران قرار دارد، این پارک جنگلی است. در این پارک انواع پوشش های گیاهی و جانوری دیده می شود که زیرنظر سازمان محیط زیست محافظت و مدیریت می شود. از مهم ترین پوشش های گیاهی این منطقه می توان به شمشاد، افرا و بلوط اشاره کرد که نقش بسیار مهمی در این منطقه دارند. همچنین در اطراف پارک جنگلی سی سنگان جاذبه ها و روستاهای دیدنی دیگری هم نظیر کندلوس وجود دارد که اگر فرصت کردید، می توانید از آن ها هم بازدید کنید.

بیشتر بخوانید:  25 مدل لباس تابستانی زنانه و دخترانه 2019 + راهنمای ست کردن

34tgvc5y46y46 پلاژهای نوشهر، آدرس، تصاویر و ویژگی ها

تفریحات پلاژهای نوشهر کدام هستند؟

اگر به پلاژهای نوشهر سفر کنید، تفریحات مختلفی در آن وجود دارد که مهم ترین تفریح آن شنا کردن در منطقه آزاد آن است. شما می توانید بر روی سواحل آن قدم بزنید و طلوع یا غروب آفتاب را تماشا کنید. همچنین آلاچیق های مختلفی در این منطقه وجود دارد که می توانید در آن اتراق کنید و چند ساعتی را از حضور در کنار ساحل لذت ببرید.

همچنین تفریحات هیجان انگیز دیگری نظیر کارتینگ، راندن موتور چهار چرخ، شهربازی و همچنین سینمای 4 بعدی هم در این منطقه وجود دارد و استفاده از آن ها می تواند لذت سفر شما را چندین برابر کند. از دیگر تفریحات آبی که در اختیار شما قرار دارد، می توان به جت اسکی، پاراسل، قایق سواری، شاتل و بنانا اشاره کرد. همچنین شما می توانید از دوچرخه سواری و اسب سواری هم در این منطقه لذت ببرید.

بنابراین یکی از بهترین مناطق برای اجاره ویلا شمال شهر نوشهر و پلاژهای نوشهر هستند. از طریق پلتفرم جاباما می توانید هر ویلا، سوییت یا اقامتگاه دیگری که در نظر دارید را به صورت آنلاین رزرو کنید و سپس به سمت نوشهر یا هر شهر دیگری که در آن ویلا اجاره کرده اید، حرکت کنید. جاباما اطلاعات و تصاویر واقعی هر اقامتگاه را در صفحه مربوط به آن قرار داده است و می توانید بر اساس ویژگی ها و نظرات سایر کاربران اقامتگاه مناسبی را رزرو کنید.

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

[ad_1] عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک …