محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

vgb46y46yu6 محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

شاید در خرید تلویزیون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل گران شدن یک برند، مجبور باشید علاقه‌تان را زیر پا بگذارید و بدون توجه به تمام استانداردهایی که مدنظر داشتید، یک تلویزیون با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. در این مطلب، ضمن بررسی قیمت تلویزیون‌های محبوب بازار به این موضوع می‌پردازیم که تغییرات قیمت تلویزیون چه تأثیری در برندهای منتخب جامعه داشته است؟ پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تأثیر برند در قیمت تلویزیون

برندها در قیمت‌گذاری محصولات خود نقش بسیار مهمی دارند. البته نمی‌توان گفت که تعیین قیمت محصولات کاملاً به برندها مربوط می‌شود، اما نباید نقش آن‌ها را در این زمینه دست‌کم گرفت. با نگاهی به قیمت تلویزیون‌های بازار، می‌توان به این نتیجه رسید که هرچه یک برند اعتبار بیشتر و محصولات باکیفیت‌تری داشته باشد، در فروش محصولات خود درصد بیشتری دریافت می‌کند. مانند برندهای معروف ال‌جی و سامسونگ که نسبت به سایر برندها،‌ ارزش بالاتری دارند.

بیشتر بخوانید:  هدف از طراحی سایت چیست؟

اما برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی تأثیر کمتری بر روی قیمت نهایی محصولات‌شان دارند. باید توجه داشته باشید که این موضوع به کیفیت تلویزیون‌ها هیچ ارتباطی ندارد. محصولات خارجی به علت حق گمرک و حق واردات با ارزش بیشتری به فروش می‌روند. درنتیجه،

ممکن است دو تلویزیون از دو برند خارجی و ایرانی سامسونگ و جی پلاس کیفیت‌های مشابهی داشته باشند، اما محصول برند اول نسبت به دیگری با قیمت بسیار بالاتری به فروش برسد.

3cv3f5tyy محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

در پاسخ به سؤال تغییرات قیمت تلویزیون چه تأثیری در برندهای منتخب جامعه داشته است باید بگوییم که این موضوع منجر به فروش بیشتر برندهای ایرانی شده است. طی سال‌های اخیر، با شدت پیدا کردن تحریم‌ها علاوه بر نایاب شدن محصولات خارجی مانند ال‌جی و سامسونگ، قیمت آن‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. درنتیجه، مشتریان ترجیح می‌دهند که پول خود را برای تهیه تلویزیون‌های باکیفیت با قیمت پایین‌تر صرف کنند.

بیشتر بخوانید:  3 ویژگی مهم که کابینت نئوکلاسیک را خاص می کند

افزایش قیمت محصولات خارجی موجب افزایش محبوبیت برندهای ایرانی مانند جی‌پلاس شده است. قیمت محصولات خارجی افزایش پیدا کرده و مهم‌تر از آن،‌ این محصولات در بازار یافت نمی‌شوند. این دو عامل، در بازار خرید و فروش تلویزیون‌های خارجی تأثیر به سزایی داشته است. مردم ایران با مواجه شدن با این مشکلات، به برندهای ایرانی روی آوردند. این برندها هم به علت اینکه طی سال‌های طولانی تحت نمایندگی برندهای خارجی بودند، کیفیت مناسبی ارائه دادند و اعتبار خوبی در بین کاربران ایرانی کسب کردند.

محبوب‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

در حال حاضر، محبوب‌ترین تلویزیون‌های خارجی در یک بازه قیمتی 15 تا 18 میلیون قرار می‌گیرند. این تلویزیون‌ها از برندهای خارجی سامسونگ، ال جی و سونی هستند. البته، قیمت تلویزیون‌های خارجی به 55 میلیون تومان هم می‌رسد. این به آن معنا است که اگر شما بخواهید یک تلویزیون با کیفیت بسیار بالا از یک برند خارجی تهیه کنید، باید هزینه بسیار بالایی بپردازید.

بیشتر بخوانید:  خریدانواع کرم ضد افتاب خارجی اصل رنگی و بی رنگ باکاوربالا 2023(مناسب انواع پوست)

t46hb6uu6 محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

 اما درمورد تلویزیون‌های ایرانی، بازه قیمتی متفاوتی وجود دارد. این بازه در بین 5 تا 15 میلیون قرار می‌گیرد. به طور کلی،‌ شما می‌توانید با قیمتی بسیار پایین‌تر، یک تلویزیون با کیفیت مشابه از یک برند ایرانی تهیه کنید. درنتیجه، برای این سؤال که تغییرات قیمت تلویزیون چه تأثیری در برندهای منتخب جامعه داشته است،‌ می‌توان گفت که امروزه بسیاری از کاربران باوجود علاقه‌ای که به برندهای خارجی دارند ترجیح می‌دهند که با خرید تلویزیون ایرانی هزینه کمتری صرف کنند.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …