بهترین تلویزیون 80-82-85 اینچی

rj3cf89ty3un48t34otij34 بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچی

اگر اتاق بزرگی دارید و دور از تلویزیون می‌نشینید یا صرفاً بزرگ‌ترین تلویزیون موجود را می‌خواهید، چند تلویزیون بزرگ وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، اما اگر تلویزیون کوچک‌تری تهیه کنید، مدل‌های زیادی وجود ندارد. حتی اگر تلویزیون‌های بزرگ‌تر محبوب‌تر شوند، گزینه‌های بیشتری در دسته‌بندی 70-75-77 اینچ خواهید یافت. یافتن بهترین تلویزیون 85 اینچی به جای بهترین تلویزیون 80 اینچی یا بهترین تلویزیون 82 اینچی آسان تر است، زیرا مدل های 85 اینچی مدل هایی هستند که در دسترس ترین هستند.

ما بیش از 45 تلویزیون موجود در اندازه‌های 80 اینچ را تحت آخرین فناوری ها تست وآزمایش کرده‌ایم. در زیر توصیه های ما برای خرید بهترین تلویزیون های صفحه بزرگ آورده شده است. انتخاب‌های ما را برای بهترین تلویزیون‌ها برای PS5، بهترین تلویزیون‌های بازی و بهترین تلویزیون‌های HDR ببینید.

بهترین تلویزیون OLED 80-82-85 اینچی: LG OLED83C1PUA

    3tv45ymj945tiyv35opt 1 بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچی

LG OLED83C1PUA بهترین تلویزیون OLED 83 اینچی است. این یک تلویزیون کلی عالی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد، به خصوص در اتاق های تاریک، زیرا نسبت کنتراست تقریباً بی نهایت دارد زیرا پیکسل های جداگانه را خاموش می کند. همچنین، در صحنه های تاریک، هیچ شکوفایی در اطراف اجسام روشن وجود ندارد. اگرچه نسخه 55 اینچی را آزمایش کردیم، اما نتایج برای مدل 83 اینچی نیز معتبر است.

علاوه بر عملکرد فوق العاده در اتاق تاریک، C1 دارای چند ویژگی دیگر است که آن را به گزینه ای عالی برای راه اندازی سینمای خانگی شما تبدیل می کند. اگر چیدمان نشیمنگاهتان گسترده باشد، زاویه دید وسیعی دارد، بنابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که نشسته‌اید، از یک تصویر دقیق لذت ببرید. همچنین دارای پشتیبانی از eARC است، بنابراین می توانید گیرنده سازگار خود را متصل کنید و فرمت های صوتی Dolby Atmos را از طریق HDMI به آن منتقل کنید، اما از فرمت های DTS:X پشتیبانی نمی کند. در نهایت، هیچ مشکلی در ارتقاء محتوای با وضوح پایین‌تر ندارد و لرزش 24p را از هر منبعی حذف می‌کند.

متأسفانه، اگر تمایل به تماشای فیلم های زیاد داشته باشید، از کیفیت تصویر خالص در فیلم ها ناامید خواهید شد. حداکثر روشنایی HDR آن خوب است، بنابراین برخی از نکات برجسته آنطور که باید برجسته نمی شوند، و همچنین دقت خارج از جعبه بدی دارد. OLEDها همچنین خطر سوختن دائمی را دارند، اما اگر محتوای متنوعی را تماشا می کنید، انتظار نداریم که این مشکل ایجاد شود. در مجموع، این یکی از بهترین تلویزیون های بزرگی است که ما آزمایش کرده ایم.

بهترین تلویزیون OLED 80-82-85 اینچی برای فیلم: Sony XR-83A90J

3gf3otnjh8395thu953 بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچی

اگر تمایل به تماشای فیلم دارید و تلویزیون OLED می خواهید، بهترین تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ برای نیازهای شما Sony XR-83A90J است. اگرچه نمایشگرهای OLED همگی به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌شان در اتاق تاریک شناخته می‌شوند، که آن‌ها را به انتخابی باورنکردنی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند، اما این OLED در مقایسه با LG C1 OLED به دلیل ویژگی‌های پردازش تصویرش متمایز است. ما همچنین مدل 55 اینچی را آزمایش کردیم و نتایج در مورد مدل 83 اینچی اعمال می شود.

روشن‌تر از ال‌جی می‌شود و باعث می‌شود که هایلایت‌ها در HDR بیشتر ظاهر شوند و به لطف طیف رنگی گسترده‌اش، رنگ‌ها زنده‌تر به نظر می‌رسند. همچنین دقت خارج از جعبه فوق العاده ای دارد، چیزی که تلویزیون های سونی به آن معروف هستند، بنابراین برای لذت بردن کامل از آن نیازی به کالیبره کردن آن نخواهید داشت. دارای شیب بسیار بهتری است، بنابراین صحنه‌هایی با سایه‌های رنگ‌های مشابه، مانند غروب آفتاب، با حداقل نواربندی عالی به نظر می‌رسند. همچنین، از هر دو فرمت صوتی DTS:X و Dolby Atmos برای عبور پشتیبانی می کند، بنابراین لازم نیست قبل از پخش نگران باشید که فیلم شما در کدام فرمت صوتی است.

بیشتر بخوانید:  برای چاقی چه بخوریم؟ بخورید و بیاشامید تا چاق شوید!

در حالی که همه ویژگی‌های بازی مشابه ال‌جی، مانند پشتیبانی از پهنای باند HDMI 2.1 و نرخ نوسازی متغیر (VRR )را دارد، عملکرد بازی آن به خوبی نیست زیرا از FreeSync پشتیبانی نمی‌کند و تاخیر ورودی بیشتر است.

بهترین تلویزیون LED 80-82-85 اینچی 4k: سامسونگ QN85QN90AAFXZ

tetvoi45jy8hnvu45yiuj45 بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچی

اگر نگران سوختگی دائمی مرتبط با OLED هستید، بهترین تلویزیون 85 اینچی با پنل LED سامسونگ QN85QN90AAFXZA است. علاوه بر مصون ماندن در برابر سوختگی دائمی، پنل‌های ال‌ای‌دی چند مزیت دیگر مانند حداکثر روشنایی بالاتر را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از نور پس زمینه Mini LED، بسیار روشن می شود. همراه با انعکاس فوق العاده آن، تابش خیره کننده حتی در روشن ترین اتاق ها نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

برای بازی بسیار عالی است زیرا دارای پهنای باند HDMI 2.1 است، اما به دلیل اینکه فقط روی یک پورت است، فقط می توانید یک دستگاه HDMI 2.1 را متصل کنید مگر اینکه از گیرنده سازگار استفاده کنید. به لطف زمان پاسخگویی سریع، حرکت نرم به نظر می رسد، و اقدامات شما پاسخگو خواهند بود زیرا تاخیر ورودی کمی دارد. برای بازی در اتاق تاریک عالی است زیرا دارای یک پنل VA با نسبت کنتراست بالا است و ویژگی کم نور محلی با آرایه کامل عالی است، اما در حالت بازی عملکرد خوبی ندارد. همچنین دارای “زاویه دید فوق العاده” سامسونگ است که زاویه دید گسترده ای را به قیمت کنتراست فراهم می کند، اما کم نور محلی آن را تقویت می کند.

متأسفانه، این صفحه نمایش کثیفی در مرکز دارد که می تواند حین ورزش باعث حواس پرتی شود. علاوه بر این مشکل جزئی، این یکی از بهترین تلویزیون‌های 85 اینچی است که  آزمایش کرده‌ اند و انتظار داریم که نتایج از واحد 55 اینچی که آزمایش شده برای نسخه 85 اینچی اعمال شود.

جایگزین ارزان تر: Sony KD-85X91J

3tv45ymj945tiyv35opt 1 بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچی

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و همچنان یک تلویزیون عالی داشته باشید، Sony KD-X91J را در نظر بگیرید. اگرچه به اندازه QN90A QLED سامسونگ دارای ویژگی‌هایی مانند نور پس‌زمینه مینی LED نیست، اما همچنان برای بیشتر استفاده‌ها عالی است. نسبت کنتراست اصلی بالاتری دارد زیرا هیچ فناوری زاویه دید ندارد. همچنین دارای ویژگی کم نور محلی مناسبی است که به آن کمک می کند تا به یکنواختی مشکی قابل توجه دست یابد. مانند اکثر تلویزیون های سونی، این تلویزیون از دقت بیرونی بسیار خوبی برخوردار است، بنابراین نیازی به کالیبره کردن آن نخواهید داشت و طیف رنگی وسیعی را نمایش می دهد. همچنین دارای کنترل انعکاس مناسب و حداکثر روشنایی عالی در SDR است، اما در HDR، آنقدر روشن نیست که برجسته‌سازی‌های کوچک را برجسته کند.

بیشتر بخوانید:  برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

اگر به دنبال بهترین تلویزیون LED 85 اینچی هستید، سامسونگ یک انتخاب عالی است، اما اگر می‌خواهید ویژگی‌ها را برای چیزی ارزان‌تر به خطر بیندازید، سونی را بررسی کنید.

بهترین تلویزیون اقتص34tf54mto بهترین تلویزیون 80 82 85 اینچیادی 80-82-85 اینچ: Sony KD-85X85J

بهترین تلویزیون اقتصادی 85 اینچی Sony KD-85X85J است. این یک تلویزیون میان رده با بسیاری از ویژگی های مشابه Sony X91J رده بالا است، بنابراین ارزش خوبی ارائه می دهد در حالی که هزینه زیادی ندارد. این به خوبی ساخته شده است و دارای رابط کاربری آسان Google TV است، بنابراین مطمئناً برنامه های پخش مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. ما نسخه 55 اینچی را آزمایش کردیم و انتظار داریم مدل 85 اینچی نیز همین کار را انجام دهد.

با وجود اینکه یک تلویزیون میان رده است، اما برای بازی خوب است زیرا دارای چند ویژگی سطح بالا مانند پهنای باند HDMI 2.1 و پنل 120 هرتز است. حتی پس از به‌روزرسانی سیستم‌افزار، پشتیبانی از نرخ تازه متغیر به شکل پشتیبانی HDMI Forum VRR و سازگاری G-SYNC دارد، اما از FreeSync پشتیبانی نمی‌کند. همچنین دارای تاخیر ورودی به اندازه کافی برای احساس پاسخگویی است و زمان پاسخگویی سریع برای کنترل حرکت صاف دارد. نور پس‌زمینه کاملاً بدون سوسو زدن است، که به کاهش فشار چشم کمک می‌کند، و دارای یک ویژگی اختیاری نور پس‌زمینه است، اما کمی تکراری شدن تصویر را ایجاد می‌کند.

متأسفانه، ویژگی کاهش نور محلی را ندارد، بنابراین نمی تواند کیفیت تصویر را در صحنه های تاریک بهبود بخشد. خوشبختانه کنتراست بومی به اندازه‌ای بالاست که سیاه‌های عمیق را نشان می‌دهد. حتی در اتاق‌هایی که به خوبی روشن می‌شوند، اوج روشنایی چشمگیر و کنترل انعکاس مناسبی دارد. به طور کلی، این یک تلویزیون 85 اینچی خوب است که ضرر نمی کند.

نکات قابل توجه

LG OLED83C2PUA: LG C2 نسخه جدیدتری از LG C1 است که روشن‌تر می‌شود، اما با توجه به هزینه کمتر C1، ارزش آن را دارد تا زمانی که هنوز در دسترس است تهیه کنید.

Samsung QN85QN800AFXZA: Samsung QN800A یک نسخه پایین تر از QN900A سامسونگ است، بنابراین نور محلی کم و بدتری دارد، اما اگر این موضوع شما را آزار نمی دهد، برای عملکرد کلی مشابه هزینه کمتری دارد.

Sony XR-85X95J: Sony X95J یک تلویزیون عالی با ویژگی کاهش نور محلی و کیفیت تصویر عالی است، اما مانند سامسونگ QN90A از نور پس زمینه Mini LED برخوردار نیست و کنتراست اصلی بدتر است.

LG 86QNED90UPA: LG QNED90 یک تلویزیون 86 اینچی بسیار خوب با زوایای دید وسیع است اگر به دنبال آن هستید. با این حال کنتراست کمتری نسبت به Samsung QN90A یا Sony X91J دارد.

Samsung QN85Q70AAFXZA: Samsung Q70/Q70A QLED یک تلویزیون QLED مناسب و قابل مقایسه با Sony X85J است زیرا دارای پنل 120 هرتز و پهنای باند HDMI 2.1 است، اما تفاوت بین آنها بسیار کم است، بنابراین بهتر است X85J ارزانتر را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید اکسسوری زنانه

LG 82UP8770PUA: LG UP8000 یک تلویزیون مقرون به صرفه است که در سایزهای 82 و 86 اینچی موجود است، اما با پنل IPS، عملکرد بدتری در اتاق تاریک نسبت به Sony X85J دارد.

TCL 85R745: TCL R745 QLED فقط در سایز 85 اینچ موجود است، اما قیمت آن از Sony X91J بیشتر است و نور محلی  کم تری دارد. همچنین به جای HDMI 2.1 مانند تلویزیون سونی، به پهنای باند HDMI 2.0 محدود شده است.

LG 86QNED99UPA: LG QNED99 8k یکی دیگر از تلویزیون های 8k با نور پس زمینه Mini LED است و قیمت آن کمتر از QN900A سامسونگ است، اما پنل IPS با کنتراست بدتری دارد.

LG C2 OLED: LG C2 OLED نسبت به نسل قبلی خود، LG C1 OLED پیشرفت جزئی دارد، اما در حال حاضر به طور قابل توجهی گران تر است. اگر می توانید C2 را با قیمتی کمتر از C1 پیدا کنید، مدل جدید را تهیه کنید.

Samsung QN90B QLED سامسونگ QN90B QLED در برخی صحنه ها کمی روشن تر از QN90A QLED سامسونگ است، اما در کل QN90A کمی بهتر است. QN90B ارزش صرف هزینه بیشتر برای QN90A را ندارد.

بروز رسانی های اخیر

28 آوریل 2022: سونی A90J OLED را به رده خود به عنوان «بهترین OLED برای فیلم‌ها» برای یکپارچگی منتقل کرد و AU8000 سامسونگ را با Sony X85J جایگزین کرد زیرا سونی در کل بهتر است. بر اساس تغییرات، یادداشت های قابل توجه به روز شد.

02 مارس 2022: متن به روز شده برای وضوح و اضافه شدن TCL 4 Series/S446 به Notable Mentions.

31 ژانویه 2022: متن به روز شده برای وضوح و انتخاب های تأیید شده برای در دسترس بودن.

7 ژانویه 2022: سامسونگ QN900A 8k QLED در دسته بندی 8k جدید اضافه شد تا نیازهای کاربر را منعکس کند. Samsung QN800A 8k QLED و LG QNED99 8k را به Notable Mentions اضافه کرد.

25 نوامبر 2021: TCL R745 QLED را با Sony X91J جایگزین کرد زیرا ارزان تر و بهتر است. Sony X85J را با Samsung AU8000 در رده اقتصادی جایگزین کنید زیرا ارزان تر است. LG UP8000 را به Notable Mentions اضافه کرد.

همه بررسی ها

توصیه های ما در بالا همان چیزی است که ما فکر می کنیم در حال حاضر بهترین تلویزیون های 80-82-85 اینچی برای خرید اکثر مردم در هر محدوده قیمتی هستند. ما قیمت (تلویزیون ارزان‌تر بر تلویزیون گران‌تر برنده می‌شود، اگر تفاوت واقعاً ارزشش را نداشته باشد)، بازخورد بازدیدکنندگان ما، و در دسترس بودن (هیچ تلویزیونی که در همه جا به سختی پیدا می‌شود یا تقریباً موجود نیست) را در نظر می‌گیریم.

اکثر تلویزیون ها به اندازه کافی عالی هستند که تقریباً همه را راضی نگه دارند، و تفاوت ها اغلب قابل توجه نیستند مگر اینکه واقعاً به دنبال آنها باشید.

شرکت مهندسی اگنش با بیش از40 سال سابقه تعمیرات و خدمات پس از فروش در ایران است.

نمایندگی رسمی سامسونگ،سونی،ال جی،فیلیپس،canon،پانوسونیک،توشیبا،هیتاچی……

در مشهد امادگی ارائه خدمات به شما هم شهری های عزیزمی باشد.

مشهد_خیابان سناباد_بین سناباد44-42_پلاک 432

https://www.agnesh.com/

📧agneshcorporation@gmail.com

📞05138413525

📞05138415050

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …