راهنمای خرید اکسسوری زنانه

در واقع سخت ترین کار بعد از انتخاب یک استایل شیک و بی نقص، انتخاب و خرید اکسسوری زنانه می باشد. درواقع از آنجایی که اکسسوری ها هم جزوی از استایل یه فرد هستند و اهمیت زیادی دارند، باید هر شخصی از تمام سلیقه خود برای انتخاب آن ها استفاده نماید.

امروزه با ارائه شدن مدل های جدید و متنوع، می توان شاهد طیف عظیمی از اکسسوری ها بود که هر ساله طبق مد و ترند حدید تغییر می کنند. البته چند سالی است که همه اکسسوری ها و زیورآلات زنانه به سمت سادگی سوق پیدا کرده اند که می توان گفت کار خرید و انتخاب آن ها ساده تر شده است.

حال نکات مهمی در هنگام انتخاب و خرید اکسسوری زنانه  وجود دارد که توجه نمودن به آن ها باعث می شود تا استایل جدیدتر و زیباتری داشته باشید. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که به شیک پوشی خود اهمیت بسیاری می دهید و یک تیپ کامل برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

wkcvpo4vtjn0p9ot9njt 300x200 راهنمای خرید اکسسوری زنانه

اکسسوری های زنانه شامل چه مواردی می باشد؟

شاید سوالی برایتان به وجود آید که اکسسوری ها در اصل چه هستند و حتی چه کاربردی دارند. در واقع اگر بخواهیم به اصل معنای اکسسوری بپردازیم، می توان گفت این کلمه معانی بسیار زیادی دارد و به وسایل های مینیمال و شیک ‌گفته می شود.

اما زمانی که نام از اکسسوری زنانه به میان می آید، یعنی وسایل و اشیا جزئی که یک استایل را تکیمل می کنند. به عنوان مثال گردنبند، کمربند، گوشواره و… نمونه هایی از اکسسوری های زنانه می باشند‌. همان طور که در بالا هم ذکر شد، شاید خیلی از افراد با بی توجهی به انتخاب آن ها و حتی استفاده نکردن، فقط به فکر تیپ و استایل خود باشند.

بیشتر بخوانید:  مقایسه وب سایت فروشگاهی دوربین مداربسته موصیفا با وبسایت اینگلیسی اسکروفیکس

اما باید ذکر کنیم که یکی از قوانین داشتن استایل خوب، استفاده درست و به اندازه از اکسسوری ها می باشد.

اکسسوری های مهمی که باید حتما در استایل وجود داشته باشند!

حتی اگر جزو دسته افراد ساده پسند هم باشید و نخواهید استایل شلوغی را ایجاد کنید، باز هم باید از یک سری اکسسوری ها استفاده نمایید تا استایل شما چشم گیرتر شود.

شما زمانی که به خرید اکسسوری زنانه می روید، تنها با انتخاب چند جز ساده، علاوه بر اینکه می توانید در تمام استایل های خود از آن ها استفاده کنید، می توان تیپ و استایل بروز تری هم را درست کرد. حال برخی از اکسسوری های مهمی که حتما باید در استایل هر فردی وجود داشته باشند عبارت اند از:

34lotcnj3oito3th34ioth4itj 300x189 راهنمای خرید اکسسوری زنانه

ساعت و دستبند

ساعت علاوه بر اینکه به شما برای تشخیص زمان کمک می کند، باعث می شود تا استایل  شما از حالت سادگی خود کمی خارج شود. شما می توانید از ست های ساعت و دستبندها استفاده نمایید که امروزه انواع متفاوتی از آن ها را می توان مشاهده نمود. همچنین نسبت به استایل خود می توانید از ساعت های اسپرت و کلاسیک استفاده کنید که این موضوع کاملا سلیقه ای و فردی است.

کمربند

فرقی نمی کند که یک استایل کژوال دارید یا استایلی اسپرت؛ در هر دو صورت اگر مدل شلوار شما به نوعی بود که می توانید از کمربند استفاده کنید، حتما آن را در لیست اکسسوری های ضروری خود قرار دهید. زیرا علاوه بر تنظیم‌ کردن سایز شلوار و بهتر نشان دادن آن، باعث می شود تا شما را فردی خوش پوش تر نشان دهد.

بیشتر بخوانید:  تی شرت مناسب شما کدام است؟

گوشواره و گردنبند

اکسسوری های دیگر، گوشواره ها و گردنبندها می باشند. نکته مهمی که در خصوص استفاده از این دو اکسسسوری وجود دارد، این است که اگر یک گردنبند شلوغ را انتخاب می کنید، بهتر است از گوشواره استفاده ننمایید و یا برعکس.

اگر می خواهید هم گوشواره و هم گردنبند را در استایل خود داشته باشید، بهتر است زمانی که برای خرید اکسسوری زنانه اقدام می کنید، حتما ساده ترین آن ها را انتخاب نمایید. همچنین استفاده کردن از زنجیرهای بلند و ساده بر روی لباس ها و بافت هایی که یقه اسکی دارند، می تواند استایل شما را چندبرابر زیباتر نشان دهند.

4r5loij53ioij54oi5iojio 300x200 راهنمای خرید اکسسوری زنانه

کیف و عینک آفتابی

دو جز دیگر از اکسسوری ها که طرفداران بسیاری هم دارند، کیف ها و عینک های آفتابی می باشند. معمولا بانوان تا حد امکان از کیف ها استفاده می کنند که به نوعی این موضوع هم استفاده کردن از یک اکسسوری است. ا

ما عینک آفتابی کمتر کسب در تیپ خود استفاده می کند که باید ذکر کنیم این کار اشتباه است. شما با استفاده به طور مداوم از عینک آفتابی علاوه بر تامین سلامت چشم ها، خود را در نظر بقیه افراد خوش پوش تر نشان می دهید.

بیشتر بخوانید:  خرید بدون پیش پرداخت

همچنین توجه داشته باشید که انتخاب در کیف زنانه باید به نوعی باشد که بتوانید از آن ها در تمام تیپ ها و رنگ ها استفاده نمود.

نکاتی که در هنگام خرید اکسسوری باید به یاد داشته باشید!

علاوه بر تمام موضوعاتی که در بالا ذکر شد،  نکات مهم دیگری هم وجود دارد که باید حتما در انتخاب و خرید به آن ها توجه کرد. حال برخی از این نکات مهم را در ادامه شرح می دهیم.

33ptknpjt3nptjl3j 300x200 راهنمای خرید اکسسوری زنانه

انتخاب کردن اکسسوری های ساده

درست است که امروزه تمام اکسسوری ها ساده و مینیمال هستند، اما بهتر است تا حد امکان شما هم ساده ترین را انتخاب نمایید. در واقع اگر بخواهید طبق مد زیورآلات خود را انتخاب کنید، هیچ مزایایی برای شما ندارد.

زیرا اکسسوری ها هر سال طبق سلایق و نظرها تعویض می شوند. اما اگر شما همیشه ساده ترین اکسسوری ها را انتخاب کنید، علاوه بر راحت ست کردن آن ها با هر استایلی، می توانید تا سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید.

توجه کردن به رنگ اکسسوری ها

نکته مهم بعدی رنگ می باشد. همیشه سعی کنید رنگ های خنثی را برای اکسسوری های خود انتخاب نمایید تا ست کردن آن ها با دیگر رنگ ها و استایل ها راحت باشد. این موضوع در هنگام خرید عینک آفتابی زنانه هم صدق می کند. شاید امروزه عینک هایی رنگی ترند شده باشند، اما عینک های دودی با تمام تیپ ها و حتی فرم صورت ها بهتر ست می شوند‌.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …