بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو

cf534 scaled بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو

در سال 1996 بود شرکت نستله دست به ابتکار بزرگی زد و توانست روشی نوین در مصرف قهوه را وارد بازار جهانی کند و آن هم استفاده از کپسول های قهوه نسپرسو بود. هواداران کپسول های قهوه روز به روز رو به افزایش اند و در آینده ای نه چندان دور احتمال اینکه محصولاتی همچون چای یا انواع شکلات داغ به صورت کپسولی ارائه شوند بسیار زیاد است، پس بهتر است هرچه سریع تر با این روند تطبیق پیدا کنیم.

کپسول نسپرسو نیز در بین تمامی برندهای موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است که توانسته از سطح علاقه مندی بیشتری حتی در کشورمان دارا باشد. اما این شرکت روز به روز به دنبال مدرنیته و همچنین در کنار آن حفاظت همه جانبه از محیط زیست است. شرکت نسپرسو توانست در اقدامی روشی را برای ارائه کپسول قهوه خود داشته باشد که هم قیمت را در بازار کپسول های قهوه پایین بیاورد و هم با جنس کپسول هایی که ارائه می دهد دیگر خطری برای محیط زیست به وجود نیاورد.

خرید کپسول نسپرسو شارژی همان چیزی است که امروزه بازار نسپرسو را بسیار پرطرفدار کرده و از هزینه های زیاد برای خرید کپسول نسپرسو جلوگیری می کند و همین موضوع استقبال زیادی را به سمت خود جلب کرد تا با شعار حفاظت از محیط زیست، بازار را به سمت خود جذب کند. مبحث این مطلب ما در مورد بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو می باشد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

کپسول قابل شارژ نسپرسو کافیلاس (cafilas)

کپسول نسپرسو کافیلاس را به طور قطع می توان برترین نوع کپسول قابل شارژ نسپرسو دانست که از بارها و بارها کار با آن ناامید نخواهید شد. کپسول قهوه قابل شارژ کافیلاس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و بسیار هم با دوام می باشد و همین موضوع باعث شده است که بدون توجه به اینکه از آن چند بار استفاده کرده اید تا سال ها بدون مشکل برای خود کپسول قهوه داشته باشید.

یک واشر لاستیکی به صورت هوشمندانه در لبه کپسول کافیلاس دیده می شود که باعث می شود یک مهر و موم قوی ایجاد شود و سبب ساخت یک کرم بسیار خوب روی قهوه خواهد شد، همانطور که از یک اسپرسو انتظار داریم. کسانی که بیشتر از این کپسول های قابل شارژ کافیلاس استفاده کرده اند طی تجربه خود اظهار داشته اند که باید این کپسول قهوه را تا زیر قسمت بالایی پر کنید زیرا بیشتر از این باعث خواهد شد که در زمان فشار آب، مشکلاتی برای دستگاه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:  عوارض لیزر صورت زنان

این موضوع علاوه بر این می تواند بر روی درست شدن یک قهوه قوی تر تاثیرگذار باشد که کاملا از آن راضی باشید. همچنین قهوه ای که در این کپسول شارژی استفاده می شود باید از نوع ریز باشد و دانه های درشت قهوه به هیچ وجه نباید در کپسول قابل شارژ نسپرسو کافیلاس استفاده شوند. اما به طور کلی می توان گفت که بهترین کپسول قابل شارژ نسپرسو که دارای کرم فوق العاده قهوه می باشد همین کپسول قهوه کافیلاس است.

مزایای کپسول قابل شارژ نسپرسو کافیلاس

  1. مهم ترین مزیتی که می توان از این کپسول کافیلاس فوق العاده دانست این است که کرمی استثنائی روی قهوه ایجاد می کند که باعث زیبایی و خوش طعم شدن آن خواهد شد.
  2. دومین مزیت مهم آن این است که روکشی ساده دارد و با استفاده از یک واشر لاستیکی به خوبی درب آن محکم خواهد شد.

معایب کپسول قابل شارژ نسپرسو کافیلاس

  1. اولین عیب این کپسول قابل شارژ کافیلاس در این است که قیمتی گران تر از موارد دیگر موجود در بازار دارد.
  2. دیگری اینکه باید به مدل دستگاه نسپرسو خود در هنگام خرید کپسول قابل شارژ کافیلاس دقت کنید چراکه دیده شده است این محصول با برخی دستگاه های قهوه ساز نسپرسو سازگاری خوبی ندارد.

کپسول قابل شارژ نسپرسو بلویسا

به دلیل  اینکه تفاوت در فرآیند دم کردن کپسول های قابل شارژ نسپرسو وجود دارد و به طور کلی دستگاه های قهوه نسپرسو به دو مدل verto line و orginal line تقسیم می شوند، برخی از کپسول های قابل شارژ براساس همین دو مدل به دو دسته با همین نام ها تبدیل می شوند. تفاوت مدل های ورتو با اورجینال در این است که در خط اورجینال تنها می توان اسپرسو با استفاده از کپسول های قهوه درست کرد اما در verto line امکان دم کردن قهوه نیز علاوه بر درست کردن اسپرسو به دستگاه اضافه شده است.

به همین دلیل کپسول قابل شارژ سازگار با این ویژگی، باید بتواند با سرعت بیشتری بچرخد و آب و قهوه را با حرکت چرخشی خود به خوبی مخلوط نماید که کپسول قابل شارژ نسپرسو بلویسا یکی از همین کپسول های سازگار با vertuo می باشد که می تواند برای افرادی که دارای دستگاه های سازگار با verto line هستند بسیار مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

هدف کپسول های قهوه  Blueseaاین است که بتوانند کمبود موجودیت کپسول های از نوع verto line را پر کنند تا بتوان این فرآیند دم کردن قهوه را با استفاده از دستگاه نسپرسو و این کپسول قابل شارژ به خوبی انجام داد. کپسول قابل شارژ نسپرسو بلویسا دارای یک روکش فولادی ضد زنگ می باشد که می تواند کاملا به استفاده کننده خود این اطمینان را برساند که همیشه سلامت خود را حفظ خواهد کرد.

مزایای کپسول قابل شارژ نسپرسو Bluesea

  1. ساخت بسیار خوبی دارد و به علت روکش بسیار سختی که دارا می باشد به هیچ وجه قابل زنگ زدن و یا آسیب نیست و می توانید از آن به عنوان یک کپسول قابل شارژ در مدت زمان زیاد استفاده کنید.
  2. کپسول قابل شارژ نسپرسو بلویسا نیز یک کرم فوق العاده قهوه، روی لیوانتان ایجاد خواهد کرد.

معایب کپسول قابل شارژ نسپرسو Bluesea

  1. از معایب این دستگاه می توان گفت که یک گزینه بیشتر نسبت به دیگر کپسول های قابل شارژ خواهد داشت.
  2. باید دقت داشته باشید که این کپسول قابل شارژ نسپرسو تنها برای دستگاه هایی از نسپرسو مناسب است که دارای verto line هستند.

کپسول قابل شارژ نسپرسو کاپیسو (capmesso)

کپسول قابل شارژ نسپرسو کاپیسو نوعی از کپسول های قابل شارژ ساده برای کسانی است که یک گزینه دم دستی می خواهند که کیفیت قهوه خوبی را هم باعث شود. این کپسول قابل شارژ از یک رویه فویلی تشکیل شده است که در عین حال می تواند گزینه ای عالی باشد.

پس از اینکه کپسول قابل شارژ کاپیسو را با قهوه دلخواه خود پر کردید به آسانی یک سرپوش فویلی بر روی کپسول قرار دهید که البته این موضوع می تواند مراحل تمیز کاری دستگاه را تا حد زیادی کمتر کند. البته نیازی نیست که سرپوش های برچسبی را دوباره انبار کنید این تنها روشی است که باعث می شود میزان کرم قهوه افزایش یابد که تعداد زیادی از مصرف کنندگان از آن استقبال می کنند.

البته نسبت به دو کپسول شارژی نسپرسو که در مراحل قبل بررسی شد این دستگاه به دلیل وزن بسیار کم و جنسی که دارد نمی تواند برای استفاده بی پایان مناسب باشد که باید این را هم در نظر داشته باشید. اگر استفاده مداوم از کپسول نسپرسو دارید باید بدانید که این دستگاه می تواند تا یک ماه برایتان پاسخگو باشد، پس اگر به دنبال یک گزینه بینابین در میان کپسول های قابل شارژ نسپرسو هستید، کاپیسو یکی از همین انواع است.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

مزایای کپسول قابل شارژ نسپرسو کاپیسو

  1. خامه رضایت بخشی ایجاد می کند.
  2. قابل اعتماد و سازگار با تمامی دستگاه هاست و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

معایب کپسول قابل شارژ نسپرسو کاپیسو

  1. کپسول قابل شارژ نسپرسو کاپیسو به صورت بی پایان قابل استفاده مجدد نیست.
  2. تمیز کردن آن کمی سخت است که باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

کپسول قابل شارژ نسپرسو سیلپاد (sealpod)

کپسول یا غلاف قابل شارژ نسپرسو sealpod از جنس استنلس استیل است و در این کپسول ها به جای استفاده از تاپ یا هر نوع قفل بر روی درب کپسول از برچسب استفاده شده است. البته اصلا جای نگرانی نیست و حتی در زمان آماده سازی قهوه نیز باعث راحتی بیشتری هم خواهند شد. در این صورت دیگر نگرانی هم برای دور ریختن رویه های استفاده شده نیست و می توانید بسیار سریع آن را تمیز کنید. این برچسب و رویه های روی کپسول شارژی نسپرسو sealpod باعث می شوند تا فشار به صورت یکنواخت و مطمئن تر ایجاد شود و نوید یک کرم فوق العاده روی قهوه را خواهند داد.

کاربران تایید می کنند که این غلاف به خوبی کار می کند و تنها نقطه ضعف آن اندازه ی غلاف می باشد. اندازه کپسول شارژی نسپرسو سیلپاد کمی از دیگر کپسول های هم رده خود کوچک تر است اما نباید نگران این موضوع باشید زیرا مشکل زیادی را ایجاد نخواهد کرد.

مزایای کپسول قابل شارژ نسپرسو sealpod

  1. بسیار راحت قابل پرکردن و بسته شدن هستند که می توان به طور آسانی از آن استفاده نمود.
  2. به راحتی قابل تمیز کردن هستند.

معایب کپسول قابل شارژ نسپرسو sealpod

  1. رویه و برچسب های روی کپسول شارژی sealpod باید بعضی اوقات ذخیره شوند.
  2. اندازه سبد کپسول قابل شارژ sealpod کمی کوچک تر است.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …