خرید انواع روشویی کابینت دار

امروزه با پیشرفت فناوری در همه حوزه‌ها از جمله تولید کابینت زیر روشویی مدل‌ها و طرح‌های متنوع و بسیار زیبا و کاربردی تولید شده است که علاوه بر کارایی منحصر به فرد، به فضا نیز زیبایی خاصی می‌بخشد. یکی از لوازمی که در حال حاضر در طرح‌های متفاوت بسیار کارآمدی ساخته می‌شود کابینت دستشویی است. خرید روشویی و آینه باکس باید با توجه به موارد و نکات زیادی انجام شود بنابراین بهتر است که قبل از خرید درباره آن تحقیقات لازم را داشته باشید.

3rc5gc5g خرید انواع روشویی کابینت دار

انواع روشویی کابینتی

یکی از مهم‌ترین لوازم سرویس بهداشتی هر خانه‌ای کابین روشویی است. روشویی در گذشته به صورت پایه‌دار و بدون کابینت معمول بود اما امروزه به دلیل گسترش آپارتمان‌نشینی و به عبارتی، کمبود فضای زیاد، روشویی‌ها در طرح، مدل، ابعاد و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند تا در نتیجه، علاوه بر کاربردی بودن، باعث زیبایی محیط مربوطه نیز شوند.

روشویی کابینتی بدون پایه

روشویی بدون پایه یکی از روشویی‌های ساده در عین حال زیبا است که در طرح و رنگ‌های مختلفی نظیر طوسی، پتینه، سفید طرح چوب و غیره عرضه می‌شود. این نوع روشویی به دلیل گرفتن فضای کم و به عبارتی جمع و جور بودن برای سرویس بهداشتی کوچک بسیار کاربردی است به همین جهت طرفداران زیادی دارد.

4gv54v4g4 خرید انواع روشویی کابینت دار

قیمت روشویی دیواری بدون پایه متناسب با سایز،‌ جنس، طرح و رنگ نیز قیمت متفاوت است. با این حال، در فروشگاه الگانته کابین می‌توانید این نوع روشویی را به صورت عمده یا تکی با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کابینت روشویی پایه‌دار

روشویی پایه‌دار یکی از مدل‌های پرطرفدار روشویی است که به دلیل داشتن پایه قادر است وزن‌های سنگین را تحمل کند. این نوع روشویی معمولاً در ابعاد بزرگ طراحی و تولید می‌شود از این رو برای سرویس بهداشتی‌های دارای فضای کم مناسب نیستند. روشویی کابینتی به دلیل این مزیت که می‌تواند بر روی چهار پایه بر روی سطح زمین قرار گیرد این محدودیت را که شما بخواهید یک کاسه کم وزن یا بی‌کیفیت را در آن قرار دهید از بین می‌برد و از این رو شما می‌توانید در کمال آزادی کاسه مورد نظر خود در هر سایز و قالبی تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  خرید بدون پیش پرداخت

45g4554 خرید انواع روشویی کابینت دار

قیمت روشویی پایه‌دار تا حدود زیادی به جنس و کیفیت آن بستگی دارد. در واقع، این نوع روشویی در طرح، جنس، رنگ و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که همین امر باعث متغیر بودن قیمت آن می‌شود با این وجود اگر کابینت روشویی پایه‌دار خود را از یک فروشگاه معتبر و استاندارد ترجیحاً آنلاین خریداری کنید قطعاً با هزینه به صرفه پرداخت خواهید کرد. این نوع روشویی به دلیل اینکه جلوی دیوار قرار می‌گیرد این مزیت را نیز دارد که لوله و سایر ملزومات مورد نیاز شیرهای آب را پنهان کند و از این جهت زیبابی بیشتری سرویس بهداشتی شما ببخشد.

روشویی پی وی سی

یکی از پرفروش‌ترین و در عین محبوب‌ترین روشویی‌ها، کابینت دستشویی پی وی سی هستند. به عبارت دیگر کابینت روشویی pvc به دلیل اینکه ضد خش، آب، پوسیدگی، مقاوم در برابر حرارت و داشتن قیمت به صرفه و همچنین دارای طول عمر مفید هستند معمولاً مشتریان زیادی دارند. ضمن اینکه این نوع روشویی‌ها تنوع رنگی و طرحی زیادی نیز دارند. علاوه بر این موارد، روشویی‌های پی‌وی‌سی، برخلاف سایر جنس‌ها به راحتی قابل جابه‌جایی هستند.

نصب کابینت روشویی

به طور معمول استاندارد نصب روشویی کابینتی ۸۵ تا ۸۸ سانتی‌متر است که غالباً برای کاسه تا کف است. در نظر داشته باشید که این اندازه با توجه به توکار یا روکار بودن کاسه روشویی متغیر می‌باشد. به این صورت که برای کاسه‌های روکار این اندازه از لبه کاسه تا کف سرویس و برای کاسه‌های توکار از سطح کانتر تا کف در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

برای نصب کابینت روشویی باید حتماً از متخصصان این حوزه کمک بگیرید چرا که نصب این نوع روشویی اندکی دشوار است و به همین جهت کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند خسارات زیادی را برای شما متحمل شود. از طرف دیگر هنگام نصب به مواردی نظیر عدم وجود نشتی در لوله‌های آب گرم و سرد، اندازه‌گیری دقیق و محل مورد نظر، ارتفاع نصب روشویی کابینتی، تراز دستی روشویی توجه داشته باشید.

ابعاد روشویی کابینتی

برخی مواقع ممکن است به دلیل داشته فضای کم اولویت شما ابعاد روشویی مورد نظر باشد. بر این اساس اگر شما به یک روشویی دیواری نیاز دارید در این صورت ارتفاع آن چندان مدنظر نیست اما اگر یک مدل پایه‌دار می‌خواهید باید به مواردی همچون ابعاد و میزان ارتفاع آن توجه داشته باشید. چرا که مدل‌های پایه‌دار ارتفاع روشویی از کف باید متناسب باشد به گونه‌ای که با شیرها و کاسه روشویی فاصله زیادی نداشته باشد. همچنین عرض آن متناسب با روشویی باشد و هنگام باز و بسته کردن در سرویس بهداشتی باعث مشکل نشود.

طول روشویی کابینتی نیز باید از اندازه مناسبی برخوردار باشد تا ضمن استاندارد بودن از لوله‌ها را نیز تحت پوشش قرار دهد. با این توضیحات، می‌توان گفت که ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی معمولاً ۸۰ سانتی‌متر است. همین‌طور طول آن باید بین ۴۰ تا ۶۰ و عرضش ۴۰ تا ۵۵ سانتی‌متر باشد.

بورس روشویی کابینتی تهران

روشویی‌های کابینتی به دلیل قابلیت‌ها و ظاهر زیبا و جذابی که دارند از فروش نسبتاً بالایی برخوردار هستند و از این رو در اکثر فروشگاه عرضه می‌شوند اما از آنجا که فروش اجناس تقلبی و چینی غیر استاندار نیز رواج بسیار زیادی دارد از این جهت بهترین راه تهیه یک روشویی با کیفیت و در عین مقرون به صرفه خرید اینترنتی است چرا که این گونه فروشگاه‌ها را می‌توان قبل از خرید به راحتی بررسی کرد و سپس بعد از کسب اطمینان لازم، کالای خود را سفارش داد.

بیشتر بخوانید:  معرفی خدمات شرکت ساختمانی

جدای از این، در فروشگاه‌های آنلاین تنوع رنگ و مدل و برندهای مرغوب بسیار زیاد است و همین ویژگی باعث می‌شود شما روشویی دلخواه خود را بدون اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی تهیه با مناسب‌ترین قیمت کنید.الگانته کابین بورس روشویی کابینتی در تهران است که میتوانید هم به صورت حضوری هم غیرحضوری از ان ها خرید کنید.

قیمت روشویی کابینتی

برندهای مختلفی در زمینه عرضه روشویی‌کابینتی در بازار موجود هستند اما اگر می‌خواهید یک روشویی شیک و در عین حال جادار برای سرویی بهداشتی خود به کار ببرید پیشنهاد ما برندهای پرفروشی همچون الگانته کابین است که علاوه زیبایی خارق‌العاده در طرح و رنگ و جنس مرغوب، از فضایی بسیار منحصر به فردی برای جا دادن وسایل بهداشتی شما برخوردار هستند.

خرید کابینت روشویی

به دلیل پرفروش بودن کابینت‌های روشویی،‌ تولیدی کابینت روشویی نیز از شرایط خوبی برخوردار است و در واقع، متناسب با نیاز مردم کابینت‌های روشویی در طرح، ابعاد، اندازه و رنگ‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود. یکی از مکان‌هایی که می‌توانید روشویی مورد نظر را خود را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید فروشگاه الگانته کابین elegantecabin.com است. در این مجموعه خرید روشویی کابینت ارزان و در عین حال استاندارد به راحتی امکان‌پذیر است.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …