معرفی لیستی از بهترین هتل های کیش و هتل های قشم

64hyb56y56 معرفی لیستی از بهترین هتل های کیش و هتل های قشم

هتل بزرگ داریوش کیش

ستاره ها

هتل بزرگ کیش داریوش به راستی نماد فرهنگ و تاریخ کهن ایران بزرگ است. این هتل پنج ستاره زیبا و مدرن به عنوان نماد تاریخی ایران با معمار منحصر به فرد خود جلوه ای از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را به نمایش گذاشته است.

این هتل با الهام از تخت جمشید به صورت نمادین نشان دهنده غرور و افتخار ایران باستان در دوره هخامنشیان است. پایتخت ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی دارد و با 30 سال سابقه هتلداری خارجی در جزایر قناری دارای کیفیت و تجربه جهانی است.

هتل مارینا پارک یکی از هتل های مجلل 5 ستاره جزیره زیبای کیش در کنار برج های دوقلو می باشد. این هتل دارای بزرگترین فضای سبز جزیره است. می توانید از اتاق خود بیرون بیایید و فضای دلپذیر هتل را تماشا کنید، ساعت ها از فضای دلپذیر هتل لذت ببرید، از دریاچه های هتل پارک لذت ببرید، تا دریا قدم بزنید و به هتل مارینا برسید که بندر تفریحی خاص هتل در آن قرار دارد. واقع شده. شاید بخواهید در اطراف هتل دوچرخه سواری کنید، این برای شما نیز امکان پذیر است! استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات هتل هستند که می توانند به شما در آرامش و طراوت کمک کنند.

اگر به غواصی، جت اسکی یا ورزش های دریایی علاقه دارید. کافی است چند قدم پیاده روی کنید تا از این امکانات بهره مند شوید. اکثر خودروهای جدید دنیا از دیگر امکانات این هتل در مرکز اجاره خودرو می باشد. برای تردد در جاده های اطراف جزیره زیبای کیش می توانید یکی از این خودروها را اجاره کنید. به هر حال پیشنهاد می کنیم از هتل مارینا پارک دیدن کنید.

بیشتر بخوانید:  دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

هتل مارینا پارک واقع در بهترین نقطه جزیره کیش، تنها مارینا پارک ایران است! این هتل در فضایی به وسعت 10 جریب فضای سبز و پوشش گیاهی با انواع آبشارها و فواره های بی نظیر یکی از بهترین هتل های ایران برای اقامتی دلپذیر است.

هتل سورینت مریم کیش

ستاره ها

هتل مریم کیش در گذشته یکی از هتل های کیش چهار ستاره بود که با پیوستن به گروه هتل های سورینت به هتل سورینت کیش یا هتل مریم سورینت تغییر نام داد. در حال حاضر این هتل بازسازی شده و به عنوان هتل پنج ستاره سورینت کیش آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

این هتل در چهار طبقه با معماری اروپایی بروک طراحی شده است. نزدیکی به بازارها از ویژگی های این هتل است. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر نزدیک به میدان امیر کبیر واقع شده است. همچنین نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز خرید اصلی مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت ها و … می باشد، بنابراین مکان مناسبی برای اقامت در جزیره زیبای کیش می باشد. .

بیشتر بخوانید:  ساخت کلیپ عروسی فرمالیته در افترافکت - دانلود پروژه عروسی افترافکت

هتل شایگان کیش

ستاره ها

هتل پنج ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در سال 1381 تاسیس شده است. معمار جالب این هتل اتاق ها را به دریا نزدیک کرده و رنگ بندی آن و تنوع طبقات مختلف آن محیطی شاد را ایجاد کرده است. همچنین دسترسی 2 یا 4 دقیقه ای پیاده به بازارها و مراکز خرید کیش مانند پانیذ و مرکز تجاری پاریس، این هتل را به یکی از گزینه های میهمانان برای اقامت در هتل شایگان کیش تبدیل کرده است.

از جمله امکانات هتل می توان به محل نگهداری نوزاد، بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سلامت، زمین تنیس و … اشاره کرد.

هتل صدف کیش

ستاره ها

 

هتل پنج ستاره بین المللی صدف کیش در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع با 54 اتاق در سال 1381 تاسیس شد. دکوراسیون منحصر به فرد به همراه آسانسور پانوراما و پله های درخشان که به زیبایی دور آسانسور پیچیده شده است فضایی دلنشین را در لابی هتل ایجاد کرده است. خیره شدن چشم مهمان در ورودی. همچنین کوه مصنوعی 27 متری با آبنماهای زیبا و درخشان در کنار هتل صدف کیش بنا شده و رستورانی به نام کوه نور در داخل کوه آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

استخر، رستوران کولیزه ایتالیایی، رستوران کوه نور، سالن کنفرانس، کافی نت و … از جمله امکانات هتل صدف کیش می باشد.

هتل ساحل خلیج فارس تنها هتل 4 ستاره جزیره قشم است که در کنار دریا و نزدیک میدان انقلاب قشم واقع شده و دسترسی به نقاط مهم قشم را آسان می کند. به خصوص در شب منظره ای لذت بخش به دریا دارد.

 

هتل ساحل خلیج فارس در 5 طبقه ساخته شده و شامل اتاق ها و رستوران، فست فود، رستوران سنتی، چایخانه سنتی و کافی شاپ می باشد که همگی تعطیلات خوشی را در ایران به شما ارائه می دهند.

 

هتل ساحلی خلیج فارس قشم دسترسی آسانی به مراکز خرید و بازار، بازار مصرف، اقیانوس، دلفین ها، بازار قدیمی، بازار مروارید، بازار صدف، بازار نگین به همراه مجتمع تجاری، اقامتی و گردشگری زیبا دارد. جنگل هارا و قلعه پرتغالی ها در نزدیکی هتل ساحل خلیج فارس واقع شده است. این هتل در قشم تا فرودگاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

 

کارکنان آموزش دیده نیازهای شما را در هتل تامین می کنند و تعطیلات لذت بخشی را در ایران جزیره قشم رقم می زنند. پرشین سفر به شما کمک می کند تا هتل ساحل خلیج فارس در جزیره قشم را رزرو کنید.

 

سایر هتل های قشم:

 

هتل 3 ستاره بهشت ​​قشم

 

هتل 3 ستاره ساحل طلایی قشم

 

هتل 3 ستاره سفیر قشم

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …