چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

3t54v35tv35 چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

اگر در دهه نود یک نوجوان یا یک بزرگسال کاملاً دمیده شده بودید. به احتمال زیاد ابروهای شما بدون آسیب از آن دوران عبور نکرده اند. از آنجا که در حالی که دهه هشتاد شاهد شکوفایی ابروهای قدرتمند بود. در دهه بعد، نوارهای نازک تیغ به یک هنجار عملی برای فرم دادن به ابروهای آن زمان تبدیل شده بود.

ابروهای پررنگ ممکن است باعث تجدید حیات در برخی افراد شده است. اما این روند همچنین باعث شد که تعداد قابل توجهی از ما که شیفتگی کندن آنها را گرفته بودیم.به این فکر کنیم که “چگونه ابروهای خود را رشد می دهید؟”

در حالی که سال 2021 بدون شک سال جالبی بوده است. ما همچنین زمان بسیار بیشتری را در خانه سپری کرده ایم، به این معنی که هرگز زمان بهتری برای رشد این ابروها وجود نداشته است. تعجب می کنید که چگونه می توانید یک شروع اولیه داشته باشید؟ در اینجا به شما آموزش داده می شود که چگونه فریم های صورت خود را به همان اندازه که می خواهید پرپشت کنید.

چگونه می توانم ابروهایم را به طور طبیعی رشد دهم؟

4rrfc3f443 چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

بهترین راه برای شروع رشد طبیعی ابروهایتان این است که آنها را رها کنید. موچین ابرو را کنار بگذارید و واقعاً روی تحریک رشد مو از طریق این روش های زیبا تمرکز کنید. آیا می دانستید ؟

هر مو به یک رگ خونی کوچک متصل است.«تحریک جریان خون در ناحیه ابرو می‌تواند به تشویق رشد موی سالم کمک کند.هنرمند ملی ابروی بریتانیا، Laurretta Power-Benefit، توضیح می‌دهد. برای رفع هومیوپاتی، سعی کنید استخوان ابروی خود را هنگام انجام روتین مراقبت از پوست ، با ضربه ملایم روی هر ابرو به مدت 30 ثانیه، با نوک انگشتان خود میکروماساژ دهید.

یکی دیگر از روش‌های خانگی عالی که باید امتحان کنید. سرویس ضربه زدن به ابرو است. ماساژ دادن ابرو در خانه بسیار آسان است. برای امتیاز اضافی، روغن مغذی ابرو BB را بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید و ابروهای خود را از ابتدای ابرو تا دم، با استفاده از انگشت سبابه و شست خود فشار دهید.

بیشتر بخوانید:  محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

در مرحله بعد، شقیقه های خود را با انگشتان سبابه و میانی خود ماساژ دهید. در نهایت با انگشت اشاره و وسط یک دست به میان دو ابروی خود فشار وارد کنید. به دلخواه تکرار کنید.

آیا امکان رشد ابرو وجود دارد؟

بله! موهای ابرو درست مانند موهای سر شماست. در یک چرخه رشد می کند. بسته به اینکه فولیکول‌های موی ابرو شما چقدر سالم هستند. ۱۲ تا ۱۶ هفته طول می‌کشد تا بیشترین پتانسیل رشد مو را مشاهده کنید.در ادامه ۶ روش که چگونه ابروهای خود را رشد دهید را باهم بررسی خواهیم کرد : توصیه ای که واقعاً کار می کند…

1. سرم ابرو را جزئی از روتین خود قرار دهید

cf3r44 چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

در حالی که روغن زیتون و وازلین ممکن است گزینه‌های ارزان‌تری باشند. اما هیچ چیز بهتر از یک سرم ابروی عالی که به طور خاص برای کمک به تحریک رشد ابرو ساخته شده است، نمی‌شود.

از سرم های ابرو به طور منظم برای سرعت بخشیدن به رشد ابرو استفاده کنید.شما می توانید از محصولاتی مانند استفاده کنید که شامل موادی مانند کراتین و پروتئین سویا است که به رشد موی سالم کمک می کند. آن را به بخشی از روتین شبانه پوست خود تبدیل کنید. آن را قبل از خواب بمالید تا در هنگام خواب اثر جادویی داشته باشد.

نوک اپلیکاتور از گره های کوچکی تشکیل شده است که می توان از آنها برای ماساژ ناحیه ابرو استفاده کرد.و جریان خون را به رگ درما تشویق می کند که می تواند به رشد مو کمک کند.

یک سرم ابروی خوب باید دو کار را انجام دهد : فولیکول شما را احیا کند و موهای شما را حالت دهد. این کار شکستگی را به حداقل می رساند. هر رشته را ترمیم می کند و از ابروهای شما در برابر آسیب های محیطی مانند آلودگی که می تواند پوست شما را کم آب کند محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:  خرید با تخفیف کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد اول

2. کندن را کنار بگذارید

ابروها در یک چرخه 3 تا 4 ماهه رشد می کنند. بنابراین تا حداقل 12 هفته باید از کندن موهای زائد خودداری کنید. پس از آن، می توانید آنهایی را که به خط ابروی شما نزدیک نیستند، بچینید، اما هر کدام را که نزدیک به آن ناحیه هستند، رها کنید. سعی کنید روزانه ابروهای خود را با برس نیز مرتب کنید.

این به ترویج رشد در جهت درست کمک می کند. در حدود چهار ماهگی ، موهای ابروهای شما شروع به قوی شدن می‌کنند. این زمانی است که باید با یک متخصص تماس بگیرید تا ابروهایی با فرم مناسب برای صورت خود داشته باشید. یا اگر احساس اعتماد به نفس دارید، خودتان این کار را انجام دهید.

به گفته متخصصان، زمانی که نور زیاد دارید، تمایل به کندن بیش از حد دارید. بنابراین ابروها در نور ملایم و کسل کننده به بهترین وجه تمایل دارند. بعد از ظهر را هدف قرار دهید نه صبح.

3. از روغن زیتون استفاده کنید

گپ های زیادی در مورد ” روغن کرچک” و اینکه آیا استفاده از این مایع روی ابروهای شما می تواند به رشد کمک کند. انجام شده است.بسیاری از مردم هنگام آزمایش این روند متوجه شده اند که به روغن کرچک حساسیت دارند. روغن زیتون جایگزین خوبی در دسته ابروهای در حال رشد است.

سرشار از ویتامین E است که به دلیل خواص آبرسانی و اسیدهای چرب ضروری که مانند غذا برای فولیکول های شما عمل می کنند، شناخته شده است.

بنابراین، چگونه از آن استفاده می کنید؟ هر شب قبل از خواب مقدار کمی ابرو را به آرامی ماساژ دهید تا حالت ابروها حفظ شود : ناگفته نماند که مراقب دور چشم باشید.

4. گردو بخورید

g3g35tg چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

سرم ها تنها محصولاتی نیستند که می توانند به ضخیم تر شدن ابروهای شما کمک کنند. غذاهای خاص غنی از ویتامین ها و مواد معدنی نیز می توانند به رشد مو کمک کنند.

بیشتر بخوانید:  انتشار آگهی استخدام توسط مجله اینترنتی بازی نیوز در جابینجا!!

گردو، انبه، سبزی های با برگ های تیره و سیب زمینی شیرین را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. تا به هیدراتاسیون و گردش خون کمک کنید. هر دو عامل مهم در رشد مو هستند. و چیزهایی مانند پروتئین های دریایی، بیوتین و ویتامین B را در مراسم صبحگاهی خود برای حمایت از اسیدهای آمینه خود قرار دهید. و تولید کراتین خود را افزایش دهید.

5. چند حیله را امتحان کنید

اگر می خواهید ابروهایتان فوراً ضخیم تر به نظر برسند.روی یک کیت ابروی خوب سرمایه گذاری کنید.

برای داشتن ابرویی پررنگ، قسمت های کم پشت را با مداد ابرو پر کنید (با تمرکز روی قوس)، سپس تمام ابروی خود را به آرامی با پودر ابرو بپوشانید. قبل از اینکه کار را با یک ژل شفاف به پایان برسانید.

آیا از مرحله میانی عصبانی هستید؟ پاور استفاده از روش “پنهان کردن و بهبود” را پیشنهاد می کند.

6. وازلین را امتحان کنید

rcf34f4 چگونه ابروهای خود را رشد دهیم؟ 6 راهکار مهم

مرطوب کردن ابروها دقیقاً در روال مراقبت از پوست اهمیت چندانی ندارد. اما پوست هیدراته شده محیط مناسبی برای رشد سریعتر و انعطاف پذیرتر مو است.

آیا وازلین در افزایش سرعت رشد ابروها موثر است؟ خوب، وازلین یک مومیایی انسدادی است. به این معنی که رطوبت را قفل می کند تا به سرعت بخشیدن به روند بهبود طبیعی پوست شما کمک کند … بنابراین ممکن است کمک کند. به سادگی ناحیه ابروی خود را تمیز و خشک کنید. سپس سه تا چهار بار در روز روی آنها وازلین بمالید.

سخن آخر

اکنون با انواع موارد رشد ابرو آشنا شده اید میتوانید با مراجعه به سایت آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی انواع محصولات زیبایی و مراقبتی ابرو را تهیه کنید تا ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشید. کمند بیوتی انواع محصولات آرایشی ابرو از جمله ژل ابرو گیاهی ، سایه ابرو و … را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین بازه زمانی به شما عاقمندان به محصولات ابرو ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …