نحوه سفارش جعبه و کارتن بسته بندی

etvb5u6jh56 نحوه سفارش جعبه و  کارتن بسته بندی

برای سفارش جعبه کارتن بسته بندی برای هر نوع محصول و کالا، ابتدا باید ابعاد جعبه بسته بندی مشخص گردد و سپس بر اساس وزن و محل ارائه محصول، میتوان جنس کارتن و مقوا بسته بندی را مشخص نمود و سپس از چاپ نیاز است نوع چاپ بر روی جعبه و کارتن بسته بندی مشخص گردد.

پس از مشخص شدن این موارد باید تعداد تولید جعبه و کارتن تعیین شود که در این خصوص لازم است بدانید تولید کمتر از ۱۰۰۰ عدد جعبه و کارتن، برای متقاضی از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و امکان دارد بر قیمت تمام شده محصول تاثیر افزایشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  چرا باید کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی را با دقت انتخاب کرد؟

سوالات متداول کاربران

چطور باید فهمید کارتن ۳لایه باید سفارش داد یا ۵ لایه؟ وزنی که باید جعبه تحمل کند و مقدار جابجایی که دارد و همچنین ارزش ریالی محصول در آن، از مواردی هستند که می تواند تعیین کنند کارتن چند لایه استفاده شود.

آیا شما نماینده ام دارید تا برای توضیحات بیشتر و عقدقرار داد به شرکت ما بفرستید؟ به علت اینکه حجم نمونه کارها بسیار زیاد است و امکان حمل آن وجود ندارد پیشنهاد می شود برای عقد قرارداد، توضیحات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای تولیدات گذشته به محل کارخانه مراجعه بفرمایید.

کارتن مادر چیست؟

اصطلاحی اشاره کردیم به اسم کارتن مادر. حالا این کارتن مادر چیست و در چه مواردی از آن استفاده می شود؟

بیشتر بخوانید:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

در هر نوع از صنایعی، ازبسته بندی صنایع غذایی گرفته تا صنایع دیگر، برای حمل و نقل نیازمند یک سری کارتن نگهدارنده می باشد.

کارتن هایی که بتوانند هم کالا ها را به صورت عمده حمل کنند و هم برای قرار گرفتن محصولات بر روی هم مناسب باشند. نام این کارتن ها کارتن مادر است. کارتن های مادری که برای هر محصول و کالا متناسب با نوع آن طراحی و توزیع می شوند.

کارتن های مادر طرح خاصی ندارند و ویژگی و مزایای آن ها به جز جذابیت ظاهری هستند.

منابع:

https://b2n.ir/tehrancarton

https://b2n.ir/n28393

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …