آشنایی با نحوه خرید پلی استیشن پلاس اکسترا

f34gt45 h 5y آشنایی با نحوه خرید پلی استیشن پلاس اکسترا

انجام بازی پلی استیشن امروزه در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و به­همین دلیل شرکت‌های مختلفی اقدام به طراحی و تولید دستگاه این بازی می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها برند سونی است که ویژگی‌های کاملاً مدرنی در پلی استیشن پلاس ارائه کرده و برای گیمر‌ها شرایط کاملاً خوبی را برای کسب تجربه لذت­بخش از بازی و رقابت فراهم کرده است. سرویس‌های جدید موجود در این گیم موجب شده تا بازی‌های آن دچار تحولات جدید و گوناگون شود. نمونه پلاس این گیم محبوب برای سه رده اشتراک متفاوت عرضه شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

خرید پلاس اکسترا به شما کمک می‌کند تا از قابلیت‌های متنوعی نسبت به نسخه­های قبلی برخوردار شوید و یک بازی کاملاً هیجانی را در پیش داشته باشید. اشتراک پلاس اکسترا جز سرویس‌های مورد پسند برای اکثر گیمر‌ها است که با خرید آن می‌توانند قابلیت‌های سری Essential را به­طور کامل در اختیار داشته باشند و از ویژگی‌های خاص دیگری نیز به­صورت اختصاصی استفاده کنند. ۴۰۰ بازی گوناگون در این سرویس وجود دارد که شما می‌توانید با خرید آن از این بازی‌ها بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های اختصاصی اکانت پلاس اکسترا را بهتر بشناسید!

شما باید قبل از خرید پلی استیشن پلاس اکسترا با ویژگی‌های اساسی این اشتراک بیشتر آشنا شده تا یک خرید کاملا مناسب داشته باشید. این سرویس به­صورت دوره‌ای تخفیف‌های مناسبی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد تا افراد بتوانند برخی از بازی‌های مختلف و محبوب موجود در این اکانت را انجام دهند. علاوه بر این به­صورت ماهانه دو بازی رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. بازی‌های سرویس پلاس هر دو هفته آپدیت می‌شود و شما از طریق این سرویس می‌توانید از لذت بازی‌های جدید نیز بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:  محبوب ‌ترین تلویزیون های بازار حدودا چه قیمتی هستند؟

از ویژگی‌های خاص این گیم می‌توان به قابل دسترس بودن چندین نوع بازی بسیار پرطرفدار نمونه قبلی از طریق بخش plus collection اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید به قسمت game catalog که بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری موجود در کنسول ۴ و ۵ را شامل می‌شود، دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این بازی‌های سرویس پلاس اکسترا در حافظه ابری ذخیره می‌شوند و می‌توان حالت ذخیره اصلی را به حالت ذخیره ابری تغییر داد. همچنین کاربران می‌توانند به قسمت online multiplayer بازی‌ها دسترسی داشته باشند. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود خرید پلاس extra برای گیمر‌های حرفه‌ای بسیار لذت­بخش باشد.

خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با قیمت‌های کاملاً مقرون به صرفه!

yv546y6y آشنایی با نحوه خرید پلی استیشن پلاس اکسترا

خرید پلاس extra در این سرویس از زمان‌بندی خاصی برخوردار است و معمولاً به­صورت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت سرویس‌های پلاس اکسترا در کشور‌های گوناگون با یکدیگر متفاوت است و معمولاً قیمت اصلی توسط شرکت سونی به عنوان سازنده این سری از بازی‌های محبوب تعیین می‌شود. در کشور ما نوسانات موجود در حوزه ارز و مالیات باعث شده تا خرید اشتراک اکسترا پلاس هزینه بیشتری بخواهد.

خرید اشتراک یک ماهه بازی پلی استیشن با هزینه‌ای در حدود 10 دلار، سه ماهه در حدود 40 دلار و سالانه در حدود 100 دلار انجام می‌شود. البته این قیمت‌ها در شرایط گوناگون قابل تغییر است و نمی‌توان آن را کاملا ثابت دانست. شما برای خرید این اشتراک فوق­العاده می­توانید از طریق سایت Yungcenter اقدام و با خدمات مختلف این سایت بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  چه عواملی بر قیمت و ساخت پروتز انگشت پا تاثیر دارد؟ آیا بیمه هزینه ساخت آن را پرداخت می کند؟

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن در این بازی پرطرفدار جهانی!

گیفت کارت پلی استیشن معمولاً توسط کمپانی سونی یا بانک‌های خاصی عرضه می‌شود و اعتبار زمانی و ارزش پولی آن نیز مشخص است. از این کارت‌ها جهت استفاده از خدمات پلی استیشن بوده تا حساب کاربری خودتان را در شبکه PlayStation network شارژ کنید. در واقع این کارت‌ها زمینه دسترسی به قابلیت‌های جدید شرکت سونی در کنسول­ها را برای گیمرها فراهم می‌کنند. گیفت کارت‌ها در قیمت‌های گوناگون ۱۰، ۲۰‌، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری ارائه می‌شوند و از نظر زمانی به­صورت یک ، سه و ۱۲ ماهه تنظیم شده‌اند.

شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید حساب کاربری خودتان را شارژ  و پس از افزایش موجودی آن، بازی‌های مدنظرتان را تهیه کرده و روی کنسول راه‌اندازی کنید. کارت خریداری شده معمولاً به­صورت یک کد از طریق ایمیل یا پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از طریق پنل کاربری لیست محصولاتی را که تاکنون خریداری کرده‌اید، ببینید. گیفت کارت معمولاً از داخل منزل و با اینترنت خریداری و از این طریق تمام بروزرسانی‌ها به­صورت آنلاین انجام می‌شود. شما با تهیه این کارت می‌توانید علاوه بر بازی‌های گوناگون، فیلم و سریال‌های متنوعی را نیز تماشا کنید و وارد دنیا سرگرمی‌های آنلاین شوید.

در خرید پلاس اکسترا به چه نکاتی توجه کنیم!

در حالت کلی باید بدانید قیمت خرید سرویس‌های مربوط به اشتراک پلی استیشن متغیر است؛ چراکه قیمت ارز در کشور ما متغیر است و در نتیجه نمی‌توان قیمت ثابتی برای این سرویس­ها در نظر گرفت. همچنین تمام اکانت­های بازی که از فروشگاه قانونی Yungcenter خریداری می‌شوند، از پشتیبانی دائمی و گارانتی مشخصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:  معرفی پروتز چشم بدون تخلیه و بهترین دکتر پروتز چشم مصنوعی

 خرید پلاس اکسترا از این فروشگاه کاملاً قانونی و اورجینال هستند. علاوه بر این ظرفیت‌های مختلفی در این بازی‌ها آماده شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و سرویس‌های متناسب با آن را به کاربران خود ارائه می‌دهند. نقطه مثبت خرید اشتراک از Yungcenter قانونی بودن آن است که این روش مشکلات موجود در اکانت فیک را ندارد.

 پلی استیشن پلاس اکسترا را چگونه بخریم؟

مراحل خرید اشتراک پلاس اکسترا به این صورت است که شما باید ابتدا در سایت Yungcenter ثبت نام و سپس برای خرید اکانت درخواستتان را ثبت کنید. در مرحله بعد اطلاعات کاربری را در این سایت تکمیل و هزینه خرید اکانت پلاس اکسترا را پرداخت کنید. در نهایت رسید واریزتان را برای پشتیبانی سایت Yungcenter در تلگرام بفرستید تا اشتراک extra برای شما فعال شود.

فروشگاه Yungcenter در فروش انواع اکانت­های پلی استیشن، لوازم جانبی موبایل و کنسول‌ها، ارائه خدمات درون برنامه‌ای بازی‌های پابجی و کالاف دیوتی و… چندین سال سابقه فعالیت دارد. تمام فعالیت‌های انجام شده در این سایت به­صورت قانونی هست و کاربران به­راحتی می‌توانند به آن اعتماد کنند. همچنین انواع باز­ی­های آنلاین را نیز در این سایت می­توان خرید.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …