چرا خرید اقساطی مبلمان را به نقدی ترجیح می دهیم؟

vk45jkvt04u5n9to5j4t5jt 300x199 چرا خرید اقساطی مبلمان را به نقدی ترجیح می دهیم؟

شاید هنگام خرید وسایل منزل مانند مبلمان و سرویس خواب سوالاتی نظیر آیا خرید نقدی مبلمان به صرفه تر است یا خرید قسطی؟ یا این سوال که اگر مبل منزل خود را بخواهیم به صورت اقساطی خرید کنیم باید به چه ویژگی های دقت کنیم؟ این سوالات یکی از اصلی ترین سوالاتی است که در هنگام خرید اقساطی مبلمان به ذهن هر فرد می رسد؟ در ادامه ما سعی خواهیم کرد که به این سوالات به صورت جامع پاسخ دهیم.

خرید مبل قسطی یا خرید نقدی مبل

شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باعث شده است که افراد جامعه توانایی نسبتا پائینی در خرید وسایل گران قیمت منزل داشته باشند، مبلمان هم یکی از وسایل نسبتا گران قیمت در هر منزلی می باشد اگر چه که خرید مبل با قیمت های نسبتا پائین تر نیز ممکن است ولی به خاطر متریال به کار گرفته شده در این گونه مبلمان خرید این مبل ها اصلا به صرفه نمی باشد؛ زیرا در بلند مدت هزینه های تعمیرات مبل خود بسیار بیشتر خواهد بود به گونه ای که شما رو وادار می کند به سمت خرید یک مبل و یا سرویس خواب جدید و با کیفیت بروید.

نوسانات قیمت های مخصوصا نوسان های دلار باعث افزایش قیمت صنایع وابسته به دلار و وارداتی می شود، صنعت مبلمان هم از این قاعده مستثنی نیست زیرا در ساخت مبلمان و سرویس خواب جهت دوام و ماندگاری بیشتر مبل و سرویس خواب از پارچه های مبلی، چوب های بدنه و نما و همچنین فوم های به کار گرفته در قسمت نشیمنگاه و پشتی معمولا وارداتی است به همین خاطر افزایش قیمت دلار و ارز تاثیر مستقیم بر قیمت مبلمان و سرویس خواب دارد.

بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

به خاطر نوسانات ارزی و افزایش قیمت ها باعث می شود خرید هر چه زودتر مبلمان به منفعت شما خواهد بود زیرا هم به قیمت پائین تر خریداری کرده اید و هم از راحتی آن استفاده برده اید.

شما به راحتی می توانید مبل خود را به سرعت خریداری کنید یکی از این راهکارها برای خرید سریع تر مبلمان و سرویس خواب؛ خرید مبل به صورت اقساطی می باشد، در این روش دیگر شما دغدغه بودجه مالی را نخواهید داشت و شما به راحتی خواهید توانست مبل مد نظر خود را تهیه نمائید و به صورت قسطی مبلغ مبل خود را پرداخت کنید.

خرید مبل اقساطی به دو روش همراه با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت تقسیم می شود. اما بهترین روش در خرید قسطی مبل خرید مبل بدون پیش پرداخت می باشد.

rf34tf093ut9nu39p4kt 300x200 چرا خرید اقساطی مبلمان را به نقدی ترجیح می دهیم؟

خرید اقساطی مبل بدون پیش پرداخت یک خرید آسوده

یکی از بهترین روش های خرید وسایل منزل به صورت قسطی، خرید آن ها به صورت بدون پیش پرداخت و بدون سود و کامزد است در این روش شما خواهید توانست مبل مد نظر خود را با بهترین قیمت ها تهیه کنید و دیگر نگران باز پرداخت های آن نباشید شما در این روش لازم است تنها به زمان چک ها دقت کنید و در زمان مشخص باشد. شما در خرید اقساطی مبل بدون پیش پرداخت امکان خرید بیشتر مبلمان مطابق سلیقه ی خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  باریک‌ترین خانه آمریکا با عرض دو متر/ عکس

شما با خرید اقساطی مبلمان می توانید مبل خود را از هر نقطه ایران تهیه نمائید و درب منزل خود تحویل بگیرید همچنین شما در خرید اقساطی علاوه بر ضمانت جنس امکان مرجوع کردن مبل خود را دارید.

فروش اقساطی مبل با گالری مبلمان سید کاشان

گالری مبلمان سید کاشان یک تولیدکننده ی بزرگ مبل و سرویس خواب در ایران است. این گالری طرح فروش اقساطی مبل بدون پیش پرداخت را برای رفاه حال هموطنان عزیز فراهم کرده است. در این طرح گالری مبل سید به شما این امکان را می دهد مبلمان و سرویس خواب را به راحتی انتخاب کنید و مبلغ را در طی اقساطی 12 الی 20 ماهه پرداخت کنید. اگر شما مبلی را از این گالری خریداری کنید نیاز به پرداخت مبالغ مازادی به عنوان سود یا کارمزد نخواهید داشت و شما هیچ مبلغ اضافه تری بابت خرید مبل خود بدهید.

بیشتر بخوانید:  حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

شما همچنین خواهید توانست رنگ مبل و پارچه های آن را مطابق سلیقه و دکوراسیون منزل خود سفارش دهید و از تضمین 36 ماهه این گالری بهره مند بشوید.

3ftr3j9tnum3ott53jotf5jti5j 300x200 چرا خرید اقساطی مبلمان را به نقدی ترجیح می دهیم؟

یکی دیگر از ویژگی های طرح اقساطی گالری مبل سید، طرح فروش اقساطی مبل فرهنگیان برای تمام فرهنگیان عزیز شاغل چه به صورت رسمی و استخدامی و چه حق التدریسی می باشد این طرح که هم برای بازنشستگان فرهنگی نیز قابل اجرا است به فرهنگیان گرامی این امکان را می دهد تا مبلمان خود را با شرایطی بهتر و آسان تر تهیه و خریداری کنند.

جدیدترین اقدام گالری سید اقدام به فروش اقساطی مبل بازنشستگان است. در این طرح فروش قسطی مبلمان که این گالری آن را آغاز نموده است بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و حتی بازنشستگان ارگان های دولتی می توانند از این طرح استفاده کنند، این طرح بسیار عالی است در این طرح بازنشستگان این امکان را خواهند داشت علاوه بر این که مبلمان برای خود انتخاب کنند با مزیت این طرح با طرح های دیگر فروش اقساطی مبل، مبلمان و سرویس خواب برای جهیزیه را به راحتی تهیه نمایند و دیگر نگران هزینه ی بالای جهیزیه نباشند.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …