معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

34tf35t53guyh7u67i68joi معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

مشهد یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران است که هرساله از گردشگران و زائران زیادی پذیرایی می‌کند. حضور امام هشتم شیعیان در این شهر دلیلی شده تا هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شود. بهترین هتل های مشهد برای هر یک از افراد معنای متفاوتی دارد. مشهد هتل‌های متنوع و بسیار خوبی دارد که تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر می‌خواهید در نزدیکی حرم باشید، هتل پارسیس مشهد، اگر می‌‌خواهید به دور از هیایو اطراف حرم باشید، هتل پارس مشهد و چنانچه می‌خواهید در هتلی مجلل اقامت داشته باشید، هتل الماس 2 مشهد و قصر طلایی گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های مشهد می‌پردازیم.

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

هتل های پنج ستاره مشهد، جزو لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد هستند که ما قصد داریم 4 مورد از بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های مشهد است که از امکانات به روز و پیشرفته و همینطور دیزاین زیبا و عالی برخودار است. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع)، بهترین خیابان منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل لوکس و مجلل در واقع جزو گروه هتل های الماس مشهد است.

هتل الماس 2 دارای کافی شاپ، رستوران پانوراما، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل با دیزاین‌های متفاوت و مجلل است. اتاق‌های هتل الماس 2 به سبک عربی، تایلندی، روسی، آفریقایی، ایران باستان و صفوی طراحی شده‌اند که در نوع خود بی نظیر هستند. شما با دیدن اتاق‌های این هتل بی شک محو تماشای زیبایی‌ها و دیزاین داخلی آنها خواهید شد.

این هتل رویایی با کادری مجرب، لذت اقامتی منحصر به فرد را به شما نوید می‌دهد. شما می‌توانید در این هتل که یکی از بهترین هتل های مشهد است، انواع اتاق‌های یک تخته یاقوت، دو تخته الماس، دو تخته یاقوت، دو تخته برلیان، سه تخته الماس، سوئیت هانی مون و انواع اتاق به سبک معماری تمدن‌‌ها را رزرو نمایید. اتاق تمدن‌ها در طبقات گوناگون هتل هستند و در نوع خود بی نظیراند.

سالن بدنسازی، سالن اسپا، سالن چند منظوره، استخر، اتاق مخصوص سیگاری‌ها، کافی شاپ، رستوران روف گاردن، رستوران گردان، چایخانه سنتی، رستوران فست فود، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن آمفی تئاتر و سالن چند منظوره تنها بخشی از امکانات به روز و فوق‌العاده هتل الماس 2 مشهد هستند. میهمانان عزیز می‌توانند از امکانات ذکر شده نهایت لذت را ببرند. دقت داشته باشید که تمامی این امکانات در به روزترین حالت ارائه شده و مطابق با آخرین استانداردهای هتل داری هستند.

بیشتر بخوانید:  چای سبز و خواص آن برای لاغری؛ افسانه یا واقعیت؟

نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی و همینطور دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس بی ار تی و مترو باعث شده تا هتل الماس 2 مشهد یکی از هتل های 5 ستاره پرطرفدار در مشهد باشد. بسیاری از افرادی که مشهد را برای سفر انتخاب می‌کنند، تمایل دارند که هتل آنها در نزدیکی حرم باشد. هتل الماس 2 مشهد از این بابت برای این دسته از افراد گزینه مناسبی جهت اقامت می‌باشد.

شما با نشستن در سالن صبحانه خوری و رستوران فیروزه هتل الماس، یکی از بهترین هتل های مشهد، می‌توانید گنبد طلایی حرم امام رضا را به راحتی مشاهده کنید. فضای آرامش بخش هتل الماس 2 مشهد نیز شرایطی را برای شما به وجود می‌آورد که لذت اقامت برای شما دو چندان شود.

45ybu5n7i67iu5h معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

هتل پارسیس مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد، هتل پارسیس است. این هتل 5 ستاره در خیابان وحدت واقع شده و دارای امکانات رفاهی عالی می‌باشد. هتل پارسیس اولین بار در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با دارا بودن 114 واحد اقامتی متنوع میزبان زائران مشهد است. واحدهای اقامتی لوکس و در عین حال متنوع، سلیقه اکثر زائران را تامین می‌کند و اقامت در هتل پارسیس را برای آنها به یادماندنی می‌کند.

هتل پارسیس برای آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند دسترسی راحت و کوتاهی به حرم امام رضا داشته باشند، بسیار گزینه ایده‌الی است؛‌ زیرا این هتل تنها 2 کیلومتر از حرم فاصله دارد. شما با اندکی پیاده‌روی و یا سرویس‌های رایگان هتل پارسیس می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارید، به حرم بروید. قطعا یکی از اهداف سفر به مشهد و اقامت در خیابان‌های اطراف حرم، مشرف شدن به زیارت امام هشتم (ع) است. هتل پارسیس این امکان را برای شما فراهم کرده است که دسترسی راحتی به حرم داشته باشید و با خیال راحت زیارت کنید.

واحدهای اقامتی هتل پارسیس مشهد که یکی از بهترین هتل های مشهد است، شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان رویال برای دو نفر، اتاق کانکت شش نفره، سوئیت پرنسس برای دو نفر می‌باشد. قیمت اتاق‌های هتل پارسیس متفاوت است؛‌ با این حال قیمت اتاق‌های رویال و پرنسس برای داشتن دیزاین متفاوت و فضای بزرگتر، گران ‌تر از سایر واحدهای اقامتی است.

بیشتر بخوانید:  رژیم فستینگ چیست + مزایا و معایب

سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، مجموعه اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، کافی شاپ، رستوران روف گاردن، رستوران، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، اتاق برای سیگاری‌ها، تنها بخشی از امکانات هتل پارسیس است که در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرد. تمامی این امکانات برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان در نظر گرفته شده است. شما با اقامت در این هتل شک نکنید که لحظات به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

43tv45y56u75u67 معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

هتل پارس مشهد

کمی از خیابان‌های اطراف مشهد فاصله می‌گیریم. اگر شما هم نمی‌خواهید در بافت قدیمی مشهد و خیابان‌های اطراف حرم اقامت داشته باشید و به دنبال یک هتل 5 ستاره هستید، ما به شما هتل پارس مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. هتل پارس مشهد یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد است که در ادامه علت آن را بازگو می‌کنیم.

هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که در بولوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو صیاد شیرازی مشهد قرار داشته و از این بابت دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر دارد. شما برای رفتن به حرم می‌توانید از مترو استفاده کرده و در ایستگاه بسیج پیاده شوید. سپس با اتوبوس‌های بی ار تی به حرم مشرف شوید.

هتل پارس مشهد یکی از هتل های باسابقه مشهد است و درست به همین دلیل در لیست بهترین هتل های مشهد جای می‌گیرد. شما می‌توانید در این هتل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و همینطور سوئیت یک خوابه لوکس برای دو نفر را به راحتی برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی رزرو کنید.

امکانات هتل پارس مشهد، یکی از بهترین هتل های مشهد، سالن آمفی تئاتر، سالن چند منظوره، سالن کنفرانس، سالن همایش، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی، کافی شاپ 24 ساعته، رستوران سنتی و ایرانی، فضای سبز و دریاجه مصنوعی می‌باشد که با بالاترین سطح استاندارد هتل های 5 ستاره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

یکی از دلایلی که هتل پارس مشهد را در لیست بهترین هتل های مشهد قرار می‌دهد، امکانات فوق‌العاده این هتل برای برگزاری همایش و جلسات کاری است. اکثر کسب و کارهای بزرگ که نیاز به برگزاری جلسات کاری دارند، هتل پارس مشهد را برای این کار انتخاب می‌کنند. اگر شما هم سفر کاری در پیش دارید، می توانید کمی بیشتر در مورد این هتل تامل کنید.

بیشتر بخوانید:  تکنولوژی بروز راهسازی

34tv4f5tyv4y5 معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد است که این هتل نیز در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل درست در چند قدمی ایستگاه مترو و بی ار تی خط حرم قرار داشته و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. شما می‌توانید از 6 صبح الی 22 شب از این خطوط برای جابه‌جایی در شهر مشهد استفاده نمایید. ساعت کاری آنها در ایستگاه منظم بوده و زمان اضافه‌ای از شما گرفته نمی‌شود.

هتل قصر طلایی نیز در گروه هتل های قصر قرار داشته و زیر نظر این مجموعه فعالیت دارد. این هتل مجلل و لوکس سالانه میزبان گردشگران و زائران به شهر مشهد می‌باشد. طراحی داخلی بسیار زیبا و شکیل این هتل باعث شده تا شما احساس بودن در یک قصر واقعی را داشته باشید.

ظرفیت اتاق‌ها و تنوع واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی بسیار زیاد است، از این خاطر در لیست بهترین هتل های مشهد جای می‌گیرد. شما می‌توانید در این هتل اتاق یک تخته لاکچری و اکونومی، اتاق دوتخته اتریوم، لاکچری دارای تراس و یا بدون تراس، اتاق دو تخته پانوراما، سوئیت جونیور، سوئیت سنیور، سوئیت پرنسس رویال، سوئیت وسترن، سوئیت قاجار، اتاق کانکت، اتاق لندسکیپ و … را رزرو نمایید.

امکانات هتل قصر طلایی شامل سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، چای خانه سنتی، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، رستوران فست فود، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونا، جکوزی، بولینگ و بیلیارد میباشد. تمامی این امکانات برای کسب رضایت حداکثری میهمانان در نظر گرفته شده است.

43tvy4bg6yu46yg56 معرفی 4 مورد از بهترین هتل های مشهد

جمع بندی:

بهترین هتل های مشهد بی شمارند؛ اما ما در این مقاله 4 تا از بهترین آنها را به شما معرفی کردیم. تمامی هتل های معرفی شده در مقاله بالا، جزو لوکس ترین و به روزترین هتل های نه تنها مشهد، بلکه ایران هستند. قطعا شما هم با اقامت در این هتل‌ها، از آنها لذت خواهید برد و اقامت خود در مشهد را خاطره‌انگیز خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …