جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

rbhj57j76j76 جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل سبد لباس حصیری و یا  انواع سبد رخت رخت  هستید، توصیه میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. در این مقاله سعی شده است نکات مهم هنگام خرید سبد رخت به شما توضیح داده شود.

پیشنهاد ویژه:برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید سبد لباس همین حالا می توانید با شماره 09359326080 تماس بگیرید. ما عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین سرویس پلاستیک عروس در تهران هستیم.

 سبد لباس چیست

سبد رخت چرک و لباس نیز یکی از همین وسایل جزئی است که اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرد غاقل از اینکه در صورت انتخاب درست همین سبد های ساده ظاهر حمام را متحول خواهند کرد.  در شکل های زیر با بهترین مدل های سبد لباس پلاستیکی، چوبی، پارچه ای و حصیری ، کنفی  آشنا خواهید شد. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

همه‌‌ی ما در خانه نیاز به سبد رخت داریم تا بتوانیم لباس‌‌های کثیف خود را داخل آن بگذاریم  تا از هرج و مرج و شلوغی فضا جلوگیری کنیم و هم لباس‌‌های شسته شده را به مکان مناسب خود هدایت کنیم. اما برخی افراد باز هم از خرید خود احساس رضایت ندارند و ادعا می‌‌کنند هنوز وسیله‌‌ای که نیاز آنها را رفع کند نخریده‌‌اند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید سبد برای منزل خود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید سبد حصیری همین حالا می توانید با شماره 09359326080 تماس بگیرید. پیشنهاد ما بررسی محصولات زیباسازان است.

آشنایی با انواع مختلفی از سبد رخت

  • سبد لباس کنفی
  • سبد لباس پارچه ای
  • سبد لباس حصیری
  • سبد لباس پلاستیکی

  مزایای خرید سبد رخت

در این بخش قصد داریم شما را با مزایای خرید سبد رخت آشنا کنیم همانطور که میدانید سبد لباس یکی از پر کاربردی ترین  وسایل هر منزلی میباشد که در بخش زیر با مزایای این محصول پرکاربرد آشنا میشوید.

  •  بالاترین کارایی که دارد، فضای زیادی از حمام و اتاق خواب شما را پر نمی‌کند.
  • داشتن درب در مدل‌های حصیری مانع از ورود گرد و خاک و حشرات به بافت لباس خواهد شد.
  • به دلیل وجود سوراخ‌هایی در اطراف سبد، عرق موجود بر روی لباس‌های چرک، محیط حمام و اتاق را بدبو نخواهند کرد.
  • پارچه‌ی داخلی موجود در سبد لباس حصیری، بعد از هربار استفاده به راحتی شسته خواهد شد.
  • به کمک خرید سبد رخت می‌توانید به آسانی لباس‌های تمیز و شسته شده را هم بر روی رخت آویز، پهن کنید.
  • اگر تمایلی ندارید که سبد لباس‌های شما مشخص باشد، خیلی راحت و بدون دردسر درون کمد جای می‌گیرد.
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا.
  • از سبد لباس حصیری هم می‌توان برای زیبایی دکوراسیون بهره برد و آن را در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید.
  • جا‌به‌جایی راحت و آسان.
  • همیشه در دسترس است.
بیشتر بخوانید:  حفاظت درب و پنجره آکاردئونی؛ بهترین راه برای بهبود امنیت برای حفاظ آپارتمان

نکات مهم هنگام خرید سبد رخت

از نکات مهمی که هنگام خرید سبد لباس باید به آن توجه داشته باشید موارد زیرمی باشد که با در نظر داشتن این نکات مهم میتوانید بسته به سلیقه خود بهترین سبد لباس را انتخاب و خریداری کنید.

  • سایز و اندازه
  • شکل
  • جنس بدنه
  • تهویه
  • طرح و رنگ
  • داشتن دسته
  • داشتن درب

سایز و اندازه سبد لباس

سبدهایی که برای نگهداری از لباس های کثیف طراحی و تولید شده اند دارای سایز بندی های مختلفی هستند اگر تعداد اعضای خانواده شما کم است سبدی با سایز متوسط یا کوچک برای شما بسیار مناسب خواهد بود اما اگر خانواده ای پرجمعیت دارید باکسی را انتخاب کنید که سایز آن بزرگ باشد.

شکل سبد لباس

شکل سبد رخت نیز بسیار حائز اهمیت به نحوی که اگر آن را در حمام قرار می‌‌دهید و در عین حال می‌‌خواهید از فضای خود به نحو احسنت استفاده کنید پس شکل سه گوش بهترین انتخاب است. یا اگر در اتاق خواب بچه قرار می‌‌دهید شکلی با طرح‌‌های فانتزی و گرد گزینه‌‌ای عالی است.

جنس بدنه سبد لباس

این سبدها از جنس های پلاستیک ، فلز ، حصیر و پارچه ساخته شده اند باکس های پلاستیکی از تنوع زیادی برخوردار هستند و از قدیم نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند این مدل قیمت های مناسبی نیز دارند و جنس بدنه آن ها بسیار محکم بوده و ماندگاری بالایی نیز برای استفاده کردن دارند باکس های فلزی که جنس آن ها از استیل ساخته شده اند در برابر رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند مدل های حصیری نوع دیگری از باکس ها هستند که ظاهری بسیار جذاب و شکیل دارند که در اینه کاربردی بودن زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل شما میبخشند باکس های پارچه ای نیز بسیار زیبا و بادوام هستند و دارای طرح های متفاوتی نیز میباشند که شما میتوانید بر اساس سلیقه مدلی مناسب را انتخاب کنید.

تهویه درون سبد لباس

تهویه برای سبد رخت بسیار مهم است که این ویژگی از طریق سوراخ‌‌های ریز و درشت در بدنه عملی می‌‌شود. جریان داشتن هوا در سبد رخت سبب می‌‌شود لباس‌‌های چرک و یا شسته شده که مرطوب هستند بوی بدی به خود نگیرند و سریع‌‌تر هم خشک شوند.

بیشتر بخوانید:  فرق بین خطاهای پزشکی و عوارض های بیماری

دسته داربودن سبد لباس

باکس های لباس چرک هم بصورت دسته دار ساخته شده اند و هم بصورت بدون دسته داشتن دسته حمل و جابجا کردن سبد را هنگامی که تعدادی لباس داخل باکس قرار گرفته است آسانتر می کند و اینگونه فشار کمتری به دست و کمر شما وارد می شود پس مدل های دسته دار برای استفاده کردن مناسب تر می باشند.

درب داشتن سبد لباس

داشتن درب یک ویژگی بسیار خوب برای سبد است چرا که باعث میشود شما پس از قرار دادن لباس ها به داخل محفظه ، درب را بسته و اجازه نفوذ آلودگی و بوی بد لباس های کثیف را به بیرون ندهید همچنین در صورت لغزیدن و افتادن باکس بر روی زمین البسه های شما به بیرون ریخته نمی شوند و از کثیف شدن سطح خانه شما جلوگیری می کند.

طرح و رنگ سبد لباس

طرح و رنگ سبد یکی دیگر از مواردی است که شما باید در هنگام انتخاب کردن به آن دقت داشته باشید انتخاب یک سبد زیبا چه از لحاظ طرحی و چه از نظر رنگی تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون خانه شما خواهد گذاشت پس مدلی متناسب با رنگبندی دیگر لوازم منزل خود را خریداری کنید اینگونه باعث ست شدن سبد با دیگر وسایل منزل خود می شوید.

منظور از طراحی زیبایی ظاهری نیست! منظور شیوه‌‌ای است که سبد رخت طراحی و طبق آن ساخته شده تا کاربردی‌‌تر شود. مثلا انواع چرخدار سبب می‌‌شوند حمل و نقل این وسیله بسیار راحت‌‌تر از قبل شود ضمن اینکه در تعادل ایستادن وسیله نیز تداخلی ایجاد نمی‌‌کند. دستگیره‌‌ها طوری جزئی از بدنه ساخته شده‌‌اند که نه دست را اذیت خواهند کرد و نه احتمال کنده شدن آنها وجود دارد به عبارت دیگر کاملا ارگونومیک است. یا برخی نمونه‌‌ها به شکل تاشو طراحی شده‌‌‌‌اند تا در صورت عدم نیاز به آنها کاملا فضای کمی را اشغال کنند..

قیمت سبد لباس

  • قیمت سبد لباس با در نظر گرفتن تمام آنچه که ما در این مطلب برایتان صحبت کردیم، تعیین می شود.
  • اما یادتان باشد که اندازه و جنس سبد از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت آن است.
  • در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با یکسری از بهترین سبدهای لباس موجود در بازار ایران آشنا نماییم.

سبد لباس حصیری

در اصطلاح به این مدل چوبی هم می‌گویند که در واقع سبدی است از جنس حصیر. این جنس چند سالی می‌شود که توسط تولیدکنندگان روانه‌ی بازار شده و حسابی هم در میان خانم‌های خانه‌دار زبانزد شده است. معمولا درون این سبد پارچه‌ای قرار می‌دهند تا حصیرهای بافته شده‌ی دور سبد به بافت پوشاک آسیبی نرسانند. سعی کنید این سبد را درون حمام قرار ندهید، چون بخار و رطوبت حمام ممکن است طول عمر سبد را کم کند.

بیشتر بخوانید:  ابزار حرفه ای را ، حرفه ای بخرید !

v454y64y جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

سبد رخت چرک کنفی

سبد رخت چرک کنفی از تنوع بالایی برخوردار است ، باعث سردرگمی مشتریان می شود ، محصولاتفروشگاه کریمی پلاستیک  از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارمیباشدبرای مثال ثابت بودن رنگ محصول از ویژگی های بارز این محصول بوده ، رنگ های محصول به دلیل فرآیند پخت ، همیشه ثابت و با کیفیت خواهد ماند ، و به دلیل کیفیت بالای رنگ ، مانند اکثر محصولات داخلی و خارجی مشابه ، پوسته پوسته نمی شودو به راحتی  پاک نخواهد شد. استفاده از بهترین متریالها در ساخت سبد رخت  استحکام خوبی برای این محصول در کنار زیبایی و ظرافت داده است .در ساخت بدنه این محصول به جای استفاده از نوپان .MDFاستفاده شده به طوری که تحمل وزن تا 150کیلو گرم را نیز دارد.این محصول  قابلیت شستشو را دارد کیفیت ساخت ، دقت در تولید را میتوانید در این محصول مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : برای خرید و دریافت مشاوره رایگان در رابطه با سبد مسافرتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین حالا می توانید با شماره 09359326080 تماس بگیرید.

tv4h6h6 جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

سبد لباس پلاستیکی

قدیمی‌ترین مدل سبد رخت، همین مدل می‌باشد که از جنس پلاستیکی است. اگر معمولا سبد رخت چرک‌ها را درون حمام قرار می‌دهید، بهتر است به سراغ خرید سبد پلاستیکی بروید تا صدمه‌ای به سبد وارد نشود. علاوه بر آن طول عمر این سبد اگر از مواد مرغوب و درجه یک استفاده شده باشد، نسبت به مدل حصیری یا چوبی بیشتر است

قیمت سبد لباس پلاستیکی

سبد لباس پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب و تنوع زیاد طرح و رنگ ها انتخاب اول بسیاری از خانه دارها برای حمام هستند.

5hj 5n7u5n6u جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

سبد لباس چرک پارچه ای

 ظاهر این سبد چیزی شبیه به سبد لباس کودک است که در اتاق او مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسبت به دو مورد قبل، دوام و کیفیت این سبد کمتر است و اگر فنرهای اطراف آن جدا شود؛ عملا بلااستفاده باقی خواهد ماند.

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …