مقایسه روش تبلیغات محیطی با سایر روشها (کدام بهتر است؟)

تبلیغات محیطی از گذشته تاکنون همواره مورد استقبال کسب و کارها بوده ، اما با گذشت زمان و گسترده تر شدن اینترنت میان مردم ، روش های تبلیغات اینترنتی بسیاری به وجود آمده اند که بازدهی بیشتری نسب به تبلیغات محیطی دارند.

34tv354tyb46un67mi79o مقایسه روش تبلیغات محیطی با سایر روشها (کدام بهتر است؟)

روش های تبلیغات محیطی که اکثرا بصورت آفلاین اجرا می شدند عبارتند از : اجاره بیلبورد ، چاپ تراکت ، بنر تبلیغاتی ، تابلو تبلیغاتی و …

اکثر این روش ها یا امروزه منسوخ شده اند یا هزینه ی بسیار بالایی دارند. مثلا هزینه اجاره بیلورد در بهترین مناطق تهران شاید با توجه به بازدهی آن بسیار بالا باشد.

روش های اینترنتی مختلفی که اکنون استفاده می شود می توان به ارسال پیامک تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات نمایشی در سایت ها و …

تبلیغات در سطح شهر و استان

بسیاری از کسب و کارها هستند که می خواهند در شهر و استان بصورت منطقه ای تبلیغات کنند ( مثلا تبلیغات در سطح شهر تهران ) . در این حالت شاید روشی که به ذهن شما برسد تبلیغات از طریق بیلبورد یا چاپ تراکت و بنر باشد .

بیشتر بخوانید:  بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو

r24cr3tv45vybyg6557i مقایسه روش تبلیغات محیطی با سایر روشها (کدام بهتر است؟)

ما در این مطلب به معرفی کامل روشی می پردازیم که شاید از دید شما مخفی مانده باشد اما امروزه بازدهی و امکانات آن بسیار قابل توجه است .

اما این روش چیست ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

شاید تصور کنید که دیگر دوره پیامک تبلیغاتی گذشته و کسی به آن اهمین نمی دهد . و یا بسیاری از افراد هستند که به پیامک تبلیغاتی موبایل خود توجه نمی کنند .

باید بگوییم که آن ها در واقع جذب پیامک تبلیغاتی ای که می بینند نشده اند . باید در استفاده از این تکنیک خلاقانه تر و با جذابیت بیشتری عمل کنیم .

ارسال پیامک تبلیغاتی شامل روش های گوناگونی میشود  .

روش های ارسال پيامک تبليغاتی

شما می توانید از سامانه ارسال پیامک روش های مختلفی را برای ارسال پیامک تبلیغات انبوه انتخاب کنید در ادامه چنیدین روش ارسال پیامک تبلیغاتی را برای شما توضیح می دهیم.

32rfc4rt35ty46yu57u67u مقایسه روش تبلیغات محیطی با سایر روشها (کدام بهتر است؟)

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

در روش ارسال پیامک انبوه منطقه ای برای پیامک تبلیغاتی به تبلیغ محصول و خدمات خود به صورت گسترده به افراد یک شهر، استان یا حتی یک کشور می توانید ارسال اس ام اس انبوه داشته باشید. حتی ارسال پیامک از روی نقشه !!

بیشتر بخوانید:  جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

ارسال پیامک تبلیغاتی براساس کد پستی

در روش ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی شما می توانید برای افراد بسیاری بر اساس کد پستی یک منطقه یا محله اس ام اس انبوه ارسال کنید این روش برای جذب افرادی که در یک محله زندگی میکنند تاثیر بسیاری دارد.

ارسال پیامک انبوه از طریق دکل BTS

در این روش از ارسال پیامک دکل BTS می توانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس دریافت میکنند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید حتی شامل افرادی که دو هفته گذشته هم از مسیری تردد کردن و از دکل مخابراتی استفاده کردن می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس سن و جنسیت

در ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت می توانید متناسب با سن و جنسیت جامعه هدف خود پیامک انبوه ارسال کنید. مانند ارسال پیامک برای دختران در سن 25 سال برای خرید لوازم جهیزیه.

بیشتر بخوانید:  چرا برخی از زوجین دچار مشکلات زناشویی می شوند؟

ارسال پیامک تبلیغاتی براساس مشاغل و اصناف

در روش ارسال پیامک بر اساس شغل می توانید به افرادی که در یک حرفه و شغل خاصی فعالیت دارند پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه ارسال کنید. مانند ارسال پیامک به افراد فرهنگی برای تخفیف خرید از فروشگاه.

چگونه بازاریابی پیامک را شروع کنیم ؟ (شروع 100% رایگان )

برای شروع بازاریابی پیامکی نیاز به پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک انبوه مخابرات و دکل های مخابراتی دارید .

در پنل اس ام اس راستین اس ام اس ، ثبت نام رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی بابت خرید پنل پیامکی و یا فعالسازی ماژول های آن ندارد .

برای ساخت سامانه پیامکی رایگان در راستین اس ام اس عدد 444 را به 500040075 پیامک کنید .

در راستین اس ام اس تمامی امکانات رایگان است و شما می توانید از 100% امکانات آن برای شروع بازاریابی خود استفاده کنید . برای ارسال تبلیغات نیاز دارید تا اعتبار پنل خود را شارژ کنید .

منبع : Rastinsms.com

مطلب پیشنهادی

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …